کد خبر : 1336581 | 06 تیر 1395 ساعت 14:15 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین تیم ملی بسکتبال برای دیدار با نیوزلند

تیم ملی بسکتبال که بامداد روز شنبه به لتونی سفر کرد، امروز و در اولین دیدار تدارکاتی خود در این کشور به مصاف نیوزلند می رود.

تمرین تیم ملی بسکتبال برای دیدار با نیوزلند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر،  ملی پوشان بسکتبال ایران بامداد روز شنبه راهی لتونی شدند تا آخرین دیدارهای تدارکاتی خود در راه آماده سازی حضور در مسابقات گزینشی المپیک را در این کشور برگزار کنند. طبق برنامه از پیش تعیین شده، آنها برگزار کننده دو دیدار در این کشور خواهند بود که اولین آن امروز و برابر تیم نیوزلند انجام می شود.

 

دیدار تیم ملی بسکتبال ایران با نیوزلند ساعت ۱۹:۳۰ امروز (به وقت ایران) برگزار می شود. ملی پوشان بسکتبال کشورمان پس از سفر به لتونی و اسکان در هتل محل اقامت شان، یک جلسه تمرینی برگزار کردند تا برای دیدار امروز آماده تر شوند.

 

دومین دیدار تیم ملی بسکتبال در لتونی، روز سه شنبه و برابر تیم ملی این کشور انجام خواهد شد. 

 

تیم ملی بسکتبال ایران پس از اتمام دیدارهای خود در لتونی، با اتوبوس راهی لیتوانی می شود تا آخرین برنامه آماده سازی خود پیش از حضور در مسابقات گزینشی المپیک را در کمپ تمرینی این کشور اجرا کند. حضور در کمپ تمرینی کشور لیتوانی برای روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه نهایی شده است. در پایان این کمپ تمرینی، تیم ملی بسکتبال به تورین ایتالیا می رود تا در رقابت های گزینشی شرکت کند. 

 

رقابت های گزینشی المپیک طی روزهای ۱۳ تا ۱۸ تیرماه در تورین ایتالیا برگزار می شود. تیم ملی بسکتبال در نخستین دیدار خود به مصاف یونان می رود و سپس مقابل مکزیک صف آرایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها