کد خبر : 1336812 | 07 تیر 1395 ساعت 15:15 | 75.9K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار واکنش برانکو به سفر طارمی و رضائیان

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در موقعیتی دشوار نسبت به دو بازیکن تیمش قرار گرفته است.

در انتظار واکنش برانکو به سفر طارمی و رضائیان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که  دو ستاره فصل گذشته پرسپولیس در سفری به ترکیه رفته اند تمرینات پرسپولیس بدون حضور این دو ادامه دارد و به نظر می رسد با توجه به خلق و خوی سرمربی قرمزپوشان این دو در صورت بازگشت به پرسپولیس کار دشواری را برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشند.

 

در مورد رضائیان که گفته می شود او در صورت حضور در پرسپولیس باید جریمه بسیار سنگینی را تحمل کند و البته مهدی طارمی هم با وجود همه قابلیت ها چندان مورد علاقه برانکو نیست اگرچه وی قراردادی با پرسپولیس ندارد و حداقل با این تبصره خود را از بار تعهد به باشگاهش خلاص  کرده است.


از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد برانکو در جلساتی که با مدیران باشگاه داشته ضمن ابراز ناراحتی از تصمیم این دو اعلام کرده نیازی به آنها ندارد اما با توجه به شرایط دشوارتر این فصل و البته توقع طرفداران باشگاه مجبور به تحمل این وضعیت است تا تکلیف نهایی این دو بازیکن روشن بشود.

 

این دو بازیکن که دراردوی آینده تیم ملی نیز حضور خواهند داشت، در حال حاضر عملا تمرینات پیش فصل را از دست داده و شاید یکی از دلایل به طول انجامیدن روند توافقاتشان با پرسپولیس نیز عدم علاقه آنهابه حضور در تمرینات بدنسازی است که به دلیل سختی زیاد اساسا مورد علاقه بسیاری از فوتبالیست ها نیست.

 

در حال حاضر پرسپولیسی ها منتظرند تا از ترکیه خبرهای جدیدی بشنوند و البته معما اینجاست چگونه ممکن است بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد سر از یک تیم خارجی دربیاورد. به خاطر داشته باشید حضور یک بازیکن ایرانی در تیم خارجی مستلزم عبور از شرایط اداری و دریافت آی تی سی از فدراسیون فوتبال و باشگاه است.

دیدگاه‌ها