کد خبر : 1336956 | 08 تیر 1395 ساعت 00:25 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماریو گومز به دنبال شکستن رکورد کلینزمن

مهاجم تیم ملی آلمان در مسیر ثبت یک رکورد جدید قرار دارد.

ماریو گومز به دنبال شکستن رکورد کلینزمن

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گومز که در جام جهانی 2014 در تیم ملی آلمان مورد استفاده قرار نگرفت، در حال حاضر در مسیری رو به جلو قرار دارد و در یورو 2016 خوش می‌درخشد. او که در دیدار مرحله یک‌هشتم پایانی این تورنمنت که مقابل اسلوواکی 3 بر 0 پیروز شدند گل دوم مانشافت را وارد دروازه حریف کرد، گفت:" در حال حاضر اصلا نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم. از اینکه تیم ملی به من اعتماد می‌کند خوشحالم و از همه چیز رضایت کامل دارم."

 

1122660


این مهاجم 31 ساله که با ایفای نقشی کلیدی در قهرمانی تیم باشگاهی‌اش بشیکتاش استانبول در سوپر لیگ ترکیه و آقای گل شدن در این رقابت‌ها بار دیگر لوو را مجاب کرد تا او را در لیست انتخابی خود بگنجاند، در بازی اخیر مقابل اسلوواکی همواره جایی می‌ایستاد که یک مهاجم وسط کلاسیک باید بایستد و در زدن ضربات هم همینگونه بود.


او با گلی که در این بازی به ثمر رساند، آمار گل‌های خود در این تورنمت را به دو گل و در مجموع یوروهایی که در آن حضور داشته به پنج گل رساند و به این ترتیب در حال حاضر در کنار یورگن کلینزمن بهترین گلزن آلمان در تاریخ این رقابت‌ها به شمار می‌آید؛ با این تفاوت که این فرصت را دارد در همین تورنمنت آمار کلینزمن را نیز پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها