کد خبر : 1336959 | 08 تیر 1395 ساعت 01:03 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال‌های قبلی سیاسی بود؛

مجلس نمی‌گذارد نفت از تهران خارج شود

نائب رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی تیم نفت را متعلق به مردم تهران دانست و از مخالفت خود برای انتقال آن به انزلی صحبت کرد.

مجلس نمی‌گذارد نفت از تهران خارج شود

به گزارش "ورزش سه"، رحیم زارع در مورد واگذاری امتیاز نفت تهران به ملوان و انتقال آن به انزلی گفت: متاسفانه رسم بسیار بدی در کشور شده است و از تجربه ناموفق سال‌های گذشته مثل انتقال پاس به همدان که مسئله سیاسی بود و سرنوشت آن را به روزی که می‌بینیم انداخت درس نگرفتیم. افرادی که به دنبال اهداف سیاسی انتقال پاس به همدان بودند ضرر کردند و به خواسته‌شان هم نرسیدند؛ پاس را با پیشینه خوب و سابقه بسیار عالی منتقل کردند که به این روز افتاد.


او ادامه داد: هر طور بود نفت سال گذشته در تهران ماند و با تمام سختی‌ها، بی‌پولی، مشکل ایاب و ذهاب، تغذیه و ... فوتبالیست‌ها و مربیان آن عالی کردند ولی اینکه باشگاهی نتواند در لیگ برتر بماند و بخواهند پیشینه تیمی مثل نفت را با واگذاری آن به ملوان از بین ببرند، ظلم به مردم تهران است.


این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشنهاداتی که برای خرید نفت وجود دارد، اظهار کرد: علت اینکه پاکت‌ها باز نمی‌شود عدم پیگیری دستگاه‌های نظارتی مثل وزارت ورزش است که متاسفانه در این قضیه ضعیف عمل می‌کند. از طرف دیگر مسؤولان فدراسیون فوتبال باید اراده محکم داشته باشند.


زارع اضافه کرد: درست است نماینده آباده و استان فارس هستم اما محل زندگی من تهران است و هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی هستم. باتوجه به ارتباطی که با مربیان و بازیکنان نفت داشتم، می‌دانم علاقه زیادی به این تیم دارند. در همین فصل اخیر نفت آنقدر زیبا بازی کرد که حتی قهرمانی را هم از پرسپولیس گرفت. علاوه بر آن، مردم با فرهنگ و پر جمعیت تهران آن را دوست دارند. اگر با این انتقال مخالفت نشود ما در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مقابل آن می‌ایستیم.


او با تاکید بر اینکه نفت باید در تهران بماند، ابراز کرد: متقاضیان نفت بیایند و در مزایده شرکت کنند و هرکس برنده شد مدیریت این تیم را عهده‌دار شود تا به فعالیت آن در تهران ادامه دهد.


نائب رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مسؤولان باشگاه نفت انتظار می‌رفت دستمزد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنند. در لیگ برتر کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران که تیم ملی آن در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. اگر این انتقال صورت گیرد و با کمبود و ضعف امکانات در شهر دیگر، شاید نفت هم به سرنوشت پاس دچار شود که در اینصورت لطمه به فوتبال کشور و نادیده گرفتن عاشقان نفت خواهد بود. ما در مجلس در خدمت مسؤولان تیم نفت هستیم و اجازه نمی‌دهیم سیاسی کاری‌ها به فوتبال کشور، لیگ و تیم ملی ضربه بزند.

دیدگاه‌ها