کد خبر : 1333501 | 25 خرداد 1395 ساعت 13:16 | 30.5K بازدید | 3 دیدگاه

اطلاعیه سازمان لیگ درباره مزایده نفت تهران

سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص برگزاری مزایده باشگاه نفت تهران اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه سازمان لیگ درباره مزایده نفت تهران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،متن اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص برگزاری مزایده و انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران به شرح زیر است:

از آنجائیکه موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران در نظر دارد امتیاز تیم خود را واگذار نماید و با توجه به سوابق امر ممکن است باشگاههای دیگری نیز قصد فروش و انتقال امتیاز تیم فوتبال خود را داشته باشند ضروری است، با رعایت کامل قوانین و مقررات جاری مصوب فدراسیون فوتبال اقدام شود که در مزایده باشگاه نفت صورت نگرفته است . لذا مسئولیت عدم موافقت و تبعات ناشی از آن متوجه مسئولین محترم ذیربط خواهد بود

1- در خصوص فروش، واگذاری و یا انتقال امتیاز یا سهام باشگاه میبایست برابر مفاد ماده 5 آئیننامه شماره 11/6793/261 مورخ 11/5/90 و دستورالعمل شماره 11/9118/261 مورخ 19/6/90 اقدام نمایند که این موضوع با مخالفت صریح هئیت فوتبال استان تهران مطرح شده است

2- پیرو آئیننامه مربوطه قبل از تنظیم مبایعه نامه و مزایده و موافقت هیئت فوتبال استان و پیرو دستورالعمل 11/9118/261 اداره کل تربیت بدنی استان مبداء (کمیسیون ماده 5 ) باید دریافت  می گردید که اخذ نگردیده است.

3- مورد معامله و یا انتقال میبایستی بدوا پس از هماهنگی با سازمان لیگ پس از اخذ تسویه حساب و تائیدیه مبنی بر عدم مشکلات حقوقی و مالی از بخشهای ذیربط و رفع تعهدات و بدهیهای مربوطه و تسویه حساب مالیاتی امکان پذیر باشد که این موضوع رعایت نگردیده است.

4-اخذ تاییدیه از کمیته های فنی و توسعه و صدور مجوز فدراسیون فوتبال به دلیل رعایت اهداف و وظایف فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

5- پیرو بند یک آئیننامه شرایط واگذاری مورخ 20/6/90 که به تمامی باشگاهها ابلاغ گردیده است  هر گونه مورد معامله باشگاه و انتقال بدوا پس از هماهنگی و موافقت سازمان لیگ صورت گیرد که این مهم صورت نگرفته و سازمان لیگ مخالفت خود را برای انجام انتقال اعلام کرده است و تسویه حساب و تائیدیه مبنی برعدم مشکلات حقوقی و مالی از بخش ذیربط فدراسیون و سازمان لیگ و تسویه حساب مالیاتی وجود ندارد.

6- قبل از اینکه امتیاز یا سهام باشگاه واگذار شود وضعیت قراردادهای بازیکنان و کادر فنی بایستی با هماهنگی طرفین قرارداد بین بازیکنان و کادر فنی با باشگاه مشخص شده باشد که این موضوع رعایت نگردیده است.

در خاتمه با استناد به شرایط فوق الذکر واگذاری سهام باشگاه و مزایده انجام شده وجاهت قانونی نداشته و این سازمان مسئولیت عدم رعایت ضوابط قانونی را متوجه مسئولین ذیربط می داند.

دیدگاه‌ها