کد خبر : 1337078 | 08 تیر 1395 ساعت 14:45 | 65.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوردبین: بازیکن تعصب داشته باشد می‌ماند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هواداران نگران جای خالی رضاییان نباشند چون برانکو برای او جایگزین دارد.

 خوردبین: بازیکن تعصب داشته باشد می‌ماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمود خوردبین درباره جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس با فسخ یک طرفه قرارداد، اظهار کرد: بازیکن اگر تعصب داشته باشد می ماند و این رفتارها را انجام نمی‌دهد. باید دید قرارداد رضاییان چطور بوده که توانسته یک طرفه آن را فسخ کند.

 

او درباره خالی ماندن جای رامین رضاییان در پرسپولیس هم افزود:  هو نگرانی این مساله نباشند. تیم خوب بسته شده و اگر طارمی هم بیاید تکمیل می شویم. اگر نیاید هم برانکو برای او و رضاییان جایگزین دارد.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه تمرینی این تیم هم گفت: امروز یک بازی دوستانه با پاراگ تهران انجام می‌دهیم و پس از آن به اردوی اوکراین می‌رویم. همه بازیکنانی که با ما قرارداد دارند همراه ما به اردو می‌آیند. در اوکراین با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کنیم.

 

او درباره حضور پرسپولیس در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، افزود: از این بابت نگرانی نداریم چون با یک تیم ضعیف بازی می‌کنیم و به مرحله اصلی می رویم.

 

خوردبین در پایان بار دیگر به جدایی رضاییان از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: من خیلی به او زنگ زدم، اما جوابم را نداد. می‌خواستم حرف او را بشنوم و بدانم که چرا چنین تصمیمی گرفته است.

دیدگاه‌ها