کد خبر : 1337833 | 11 تیر 1395 ساعت 20:28 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس در اوکراین

پرسپولیسی ها که امروز صبح راهی اوکراین شده بودند اولین تمرین خود را در کمپ تمرینی خود برگزار کردند.

گزارش تمرین پرسپولیس در اوکراین

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها امروز صبح راهی اوکراین شدند و بعد از صرف ناهار در ساعت 14 برای استراحت راهی اتاق های خود شدند.


بازیکنان این تیم طبق برنامه اعلام شده از سوی برانکو ایوانکوویچ از ساعت 20 در محل تمرینی اصلی باشگاه دیناموکیف گردهم امدند تا اولین تمرین خود را برگزار کنند. علیرغم فاصله کوتاه بین هتل تا محل تمرینی این تیم (کمتر از 3 دقیقه) سرخپوشان این مسیر را با وسیله نقلیه طی می کنند.


بازیکنان این تیم به جز حسین ماهینی در این تمرین حضور یافته اند و هیچ بازیکن مصدوم و محرومی در بین شاگردان برانکو ایوانکوویچ وجود ندارد تا سرمربی کروات سرخپوشان تمامی نفرات خود را در اختیار داشته باشد.

 

1123713

 


بازیکنان پرسپولیس با حضور در کمپ تمرینی دیناموکیف از دیدن امکانات این باشگاه اروپایی و مطرح شگفت زده شدند و با توجه به اینکه این تیم هشت زمین مجزا تمرینی در کمپ خود داشت تمام رده های باشگاهی آن می توانند به طور همزمان به تمرین بپردازند.

 


بازیکنان ابتدا در دو گروه 9 نفره زیر نظر مارکو بدنساز این تیم تمرینات سرعتی را پشت سر می گذارند و علیرضا بیرانوند و الکساندر لوبانف، دو دروازه بان ملی پوش این تیم نیز زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات تخصصی خود را پشت سر می گذارند.


7-8 ایرانی حاضر در اوکراین نیز با توجه به اردوی این در کیف خود را به محل اردوی سرخپوشان رساندند تا با بازیکنان این تیم دیدار کنند و آنها را مورد تشویق نیز قرار داده اند.


طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ سرخپوشان در اردوی خود در اوکراین روزانه دو نوبت صبح (9 صبح) و عصر (20 شب) پشت سر خواهند گذاشت. در روزهایی که سرخپوشان بازی دوستانه نیز برگزار می کنند باز هم باید در تمرین نوبت صبح حاضر شوند تا اینگونه برانکو برنامه فشرده ای برای سرخپوشان در نظر گرفته باشد.

 

* در بخش دیگر تمرین بازیکنان در گروه های چند نفره به پاسکاری کوتاه و بلند و ارسال از جناحین پرداختند و برنامه های برانکو را پشت سر گذاشتند.


* آیتم بعدی تمرین اختصاص به ارسال از جناحین داشت که بازیکنان باید در دو بخش ابتدا با سر و در بخش بعدی با بغل پا توپ را وارد دروازه الکساندر لوبانف و علیرضا بیرانوند می کردند.


* در بخش دیگر تمرین فوتبال درون گروهی پرداختند و در دو تیم سبز و قرمز تقسیم شدند و به بازی پرداختند.


بازیکنان بعد از انجام 90 دقیقه تمرین فشرده و همراه با بدنسازی با سوت برانکو به کار خود خاتمه دادند و راهی هتل شدند تا برای شام و استراحت مهیا شوند.

دیدگاه‌ها