کد خبر : 1337877 | 12 تیر 1395 ساعت 00:25 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: آلمان کامل‌ترین تیم دنیاست

آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه دیدار تیمش مقابل آلمان در یک چهارم نهایی یورو 2016، تیم حریف را کاملترین تیم دنیا توصیف کرد.

کونته: آلمان کامل‌ترین تیم دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیایی ها که تاکنون در تورنمنت های بزرگ مغلوب آلمان نشده اند، دو ماه قبل در دیداری دوستانه برابر شاگردان یواخیم لوو 4-1 شکست خوردند و کونته هم اعلام کرد برای تیم حریف احترام زیادی قائل است.


او به خبرنگاران گفت:" ما مقابل تیم بسیار قدرتمندی بازی می کنیم. فکر می کنم آنها در حال حاضر بهتز از اسپانیا هستند. آنها همه ویژگی های یک تیم قدرتمند را دارند؛ از نظر توانایی تکنیکی، استعداد، قدرت فیزیکی، سازماندهی، نظم تاکتیکی. آنها کامل ترین تیم دنیا هستند. آنها در مقطع خوبی قرار ارند و بازیکنان قدرتمند زیادی دارند."


کونته همچنین تاکید کرد که تیمش از دیدار دوستانه ماه مارس که شکست سنگینی برابر ژرمن ها متحمل شد، پیشرفت زیادی داشته است:" اگر یک ماه به عقب برگردیم، کسی نمی توانست تصور کند که این دیدار بین این دو تیم برگزار شود اما ما حالا در یک چهارم نهایی هستیم.

 

 

1099055

 

ما رقابت ها را در حالی شروع کردیم که نه تنها رسانه های ایتالیایی، بلکه رسانه های دنیا اعتبار زیادی برای ما قائل نبود. همه فکر می کردند این روزها، روزهای تاریکی برای فوتبال ایتالیا خواهد بود اما ثابت کردیم که با سازماندهی و سختکوشی می توانیم فوق العاده کار کنیم؛ مانند دیدار مقابل اسپانیا.


ما باید فردا عملکردی استثنایی داشته باشیم. ما از دیدار دوستانه مقابل آلمان پیشرفت زیادی داشتیم و چیزهای زیادی یاد گرفتیم. آن شکست، شکست هشداردهنده ای برای ما بود اما این دیدار به ما نشان می دهد که فاصله مان با آلمان بیشتر شده یا کمتر."

دیدگاه‌ها