کد خبر : 1337891 | 12 تیر 1395 ساعت 08:08 | 37K بازدید | 2 دیدگاه

دیواری والیبالی رکورد صرب را شکست

محمد موسوی با 8 دفاع مستقیم و 17 امتیاز موفق شد در شبی که ستاره بود یکی از اصلی ترین عوامل پیروزی ایران مقابل صربستان شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران سومین هفته از لیگ جهانی والیبال را با پیروزی مقابل صربستان آغاز کرد. صرب ها تا قبل از این دیدار با کوله باری از رکورد به تهران آمده بودند به طوریکه در تمامی بازی ها پیروزی را مال خود کرده بوند و هیچ دیدار آنها به ست پنجم کشیده نشد. آنها در دو ست اول برنده بازی بودند اما بازگشت ایران با حمایت تماشاگران به بازی ورق را برگرداند.


3 ست بعد به سود ایران شد تا اولین شکست صربستان مقابل ایران رقم بخورد. سید محمد موسوی ستاره ایران در این بازی بود و او توانست با دفاع های به موقع و اسپک های مطمئن یکی از اصلی ترین عوامل پیروزی ایران در اولین دیدار خانگی باشد. او 8 دفاع مستقیم مقابل صرب ها داشت و 9 امتیاز از اسپک برای ایران به دست آورد تا یکی از بهترین شب های خود را پشت سر گذاشته باشد. نقطه قوت ایران مقابل صربستان دفاع بود و اگر این اتفاق رخ نمی داد ایران شانسی برای پیروزی نداشت چرا که حریف در سرویس بسیار بهتر از ایران ظاهر شده بود. ایران در مجموع 15 دفاع داشت که نیمی از آن توسط موسوی انجام شد و حالا تیم خود را برای بازی امشب مقابل ایتالیا آماده می کند.

 

1123784

دیدگاه‌ها