کد خبر : 1337910 | 12 تیر 1395 ساعت 09:53 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

وینگو به رکورد فرگوسن نزدیک می‌شود

جدول کادر فنی تیم های دسته اولی در فصل آتی رفته رفته در حال تکمیل شدن است.

وینگو به رکورد فرگوسن نزدیک می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گفته می شود امروز نشستی میان باشگاه راه آهن و هم چنین جهانبخش جعفری برگزار می شود تا تکلیف ادامه یا قطع همکاری مشخص شود باید گفت منصور ابراهیم زاده نیز برای حضور در مس کرمان مردد است چرا که مورد توجه تیم نفت تهران هم قرار دارد.


با انتخاب علی کلانتری به عنوان مربی تیم مس رفسنجان حال باید فجر سپاسی به دنبال مربی جدیدی باشد. این مربی که فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی سختی های زیادی را در فجر سپاسی متحمل شده بود ترجیح داد از شیراز خارج شود تا شایستگی های فنی خود را در بیرون از فارس به نمایش بگذارد. وی پیش تر یک بار فجر سپاسی را لیگ برتری کرده بود و به نظر می رسد این بار به دلیل تدوام مشکلات مالی فجر و هم چنین نامشخص بودن وضعیت این تیم با مس رفسنجان قرارداد بست و این قرارداد به معنی قطع همکاری باشگاه مس رفسنجان با میشو کریستوچوویچ بود.


وینگو بگوویچ یک بار دیگر با کرمانی ها قرارداد بست. وی بعد از هدایت تیم های مس کرمان و مس رفسنجان این بار عهده دارد هدایت تیم گل گهر سیرجان شد و رفته رفته حضور وینگو در فوتبال ایران به رکورد حضور آلکس فرگوسن در منچستر نزدیک می شود. نکته جالب اینکه وینگو علاوه بر این سه تیم در لیگ یک مربی تیم های پاس همدان، آلومینیوم هرمزگان، داماش گیلان و ... هم بوده اما تاکنون موفق نشده است تیم دسته اولی را لیگ برتری کند.


حضور سهراب بختیاری زاده که در جام جهانی 2006 یکی از مردان ثابت تیم ملی بوده در لیگ یک می تواند این مسابقات را جذاب تر کند. سهراب از تیمی می آید که برخی از بازیکنانش مشغول بازی در لیگ برتر هستند و برخی هم مربی شده اند.


ابراهیم میرزاپور، وحید طالب لو، حسن رودباریان ، محمد نصرتی، یحیی گل محمدی، رحمان رضایی، امیرحسین صادقی، سهراب بختیاری زاده، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، فریدون زندی، جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی، جواد نکونام، حسین کعبی، ستار زارع، آندرانیک تیموریان،  مسعود شجاعی، علی دایی، وحید هاشمیان ، آرش برهانی‌ ،رسول خطیبی و رضا عنایتی 23 بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2006 بودند که از این جمع برخی هنوز در حال بازی هستند. مثل محمد نصرتی، امیر حسین صادقی، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان و... از مربیان هم می توان یحیی گل محمدی، علی دایی، رسول خطیبی و... را نام برد.

 

1123802

دیدگاه‌ها