کد خبر : 1337919 | 12 تیر 1395 ساعت 10:13 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی و ادای دین به میثاقیان

غلامرضا عنایتی در حالی با تیم بادران قرارداد بسته و فصل آتی در لیگ یک بازی خواهد کرد که در سال های اخیر همیشه در بالاترین سطح فوتبال کشور بازی کرده است.

عنایتی و ادای دین به میثاقیان

به گزارش "ورزش سه"، این شاید به این خاطر باشد که غلامرضا عنایتی پا به سن گذاشته و در لیگ یک فشار کمتری را تحمل خواهد کرد اما از سوی دیگر ادای دین به استاد هم هست. غلامرضا عنایتی یکی از کشف های اکبر میثاقیان است. این مهاجم توانمند که خود بی هیچ ابایی گفته کارگر کارخانه فرش مشهد بوده در فوتبال کارگری مورد توجه اکبر میثاقیان قرار گرفت و به تیم ابومسلم آمد و در این تیم چهره شد. هنوز هفت گلی که وی در بازی با داماش گیلان با مربیگری مرحوم ناصر حجازی به ثمر رساند یک رکورد در فوتبال ایران به حساب می آید.


آدونیس مشهد، ابومسلم خراسان، استقلال تهران، الامارات، النصر، استقلال تهران،سپاهان اصفهان، صبای قم، مس کرمان، صبای قم، پدیده خراسان، استقلال تهران و سیاه‌جامگان مشهد تیم هایی هستند که غلامرضا عنایتی در آن بازی کرده است.


اکبر میثاقیان که در یک دو فصل اخیر ماموریت خود را در تیم های خونه به خونه و مس کرمان به پایان نبرده است خیلی دوست دارد با  لیگ برتری کردن بادران تهران ناکامی های دو فصل اخیر را جبران کند و بی شک برای رسیدن به این مهم روی گل های غلامرضا عنایتی حساب ویژه ای باز کرده است.


عنایتی فصل گذشته هم یکی از خوب های لیگ برتر بود و به معنی واقعی کلمه ثابت کرده است سن در فوتبال فقط یک عدد است.

دیدگاه‌ها