کد خبر : 1337939 | 12 تیر 1395 ساعت 11:23 | 78.8K بازدید | 2 دیدگاه

هافبک نروژی گالا خرید جدید آلانیا اسپور

شهباززاده امروز قرارداد می‌بندد؟

باشگاه ترکیه ای که به شدت در پی تقویت تیم خود برای اولین حضور در سوپر لیگ این کشور است یکی دیگر از خریدهایش را رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلانیا اسپور که با ارائه پیشنهادی جالب توجه باعث شد تا مهاجم استقلال با وجود باقی ماندن یک سال از قراردادش برای پیوستن به جمع لژیونرهای وسوسه شده و راهی ترکیه شود صبح امروز از یکی دیگر از خریدهای جالب توجه اش رونمایی کرد و رسما هافبک نروژی باشگاه گالاتاسرای را به خدمت گرفت.


بنا بر اعلام سایت رسمی این باشگاه و همچنین سایت yenialanya آکام لطیفو هافبک سیه چرده و نروژی الاصل باشگاه گالاتاسرای طبق توافقی دوطرفه به تیم آلانیا اسپور پیوست تا فصل آتی سوپر لیگ ترکیه را با پیراهن این تیم پشت سر بگذارد. به نوشته سایت مذکور این تازه استارت مدیران باشگاه آلانیا برای تقویت تیم خود بود و قرار است ظرف امروز و فردا دو خرید پر سرو صدای دیگر هم انجام شود.

 

1123843


با خبری که سایت معتبر استان بورسا پیرو تحرکات باشگاه آلانیا منتشر کرد پیش بینی می شود ظرف ساعات آینده قرارداد دوساله شهباززاده با این باشگاه ترکیه ای هم رسمی شود تا او به شومین بازیکن ایرانی در یک هفته گذشته تبدیل شود که راهی لیگ ترکیه شده است.

دیدگاه‌ها