کد خبر : 1338175 | 13 تیر 1395 ساعت 01:20 | 20.2K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی‌ایتالیا: از نتیجه‌بازی با ایران خوشحالم

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: دیدار سختی برابر ایران داشتیم و از نتیجه این مسابقه خیلی خوشحالم.

سرمربی‌ایتالیا: از نتیجه‌بازی با ایران خوشحالم

 به گزارش "ورزش سه"، جیان لورنزو بلیینی در نشست خبری بعد دیدار دو تیم ایران و ایتالیا افزود: بسیار از نتیجه بازی امروز خوشحالم. از نتیجه همه ست ها خوشحالم. ست سوم بسیار سخت بود. توانستیم خونسردی خود را حفظ کنیم. هر بار عقب افتادیم شکل تیمی خود را حفظ کردیم.


وی با تاکید بر اینکه با نظر لوزانو موافق هستم که ایتالیا سرویس خوب زد، گفت: اما ایران هم خوب دریافت کرد. در حملات برابر بودیم. گاهی دریافت خوبی نداشتیم اما به نظرم توانستیم از عهده مشکلاتی که ایران ایجاد می کرد، برآییم و تمرکز خوب را حفظ کردیم.


سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا افزود: در حملات گاهی عقل خود را به کار انداختیم. گاهی روی تور با توپ های بلند کار کردیم و گاهی هم از توپ های برگشتی استفاده کردیم.


کاپیتان تیم والیبال ایتالیا نیز در نشست خبری گفت: قطعا برد راحتی را برابر ایران کسب نکردیم و از برد مقابل این همه تماشاگر خوشحال هستم.


امانوئل بیرارلی افزود: فکر می کنم بازی آسانی نبود پیروزی 3 بر صفر در خانه حریف و مقابل این همه تماشاگر سخت بود. با سرویس های خوب توانستیم برنده شویم. سرویس های پرشی ایران هم خوب بود اما فکر می کنم در این زمینه خیلی بهتر کار کردیم.

دیدگاه‌ها