کد خبر : 1338193 | 13 تیر 1395 ساعت 03:41 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: میراث من، عشق به پیراهن ایتالیاست

آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پس از شکست تیمش مقابل آلمان در ضربات پنالتی و کنار رفتن از رقابت های یورو 2016، شاگردانش را مورد ستایش قرار داد.

کونته: میراث من، عشق به پیراهن ایتالیاست

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم در وقت های قانونی و اضافه به تساوی 1-1 رسیدند اما در ضربات پنالتی، این ژرمن ها بودند که عملکرد بهری داشتند و در نهایت 6-5 پیروز شدند. کونته معتقد است بازیکنانش هر چه در توان داشتند ارائه دادند و هیچ انتقادی به آنها وارد نیست.


او به خبرنگاران گفت:" مقابل یک حریف قدرتمند ما نشان دادیم که تیم سرسختی هستیم و همه حریفان باید احترام زیادی به ما بگذارند. کار کردن در تیم ملی انگیزه و احساسات زیادی به شما می دهد و من امیدوارم این یورو، میراثی از عشق به پیراهنی که به تن می کنیم را به جا بگذارد.

 

 

1124086

 

فکر می کنم بزرگترین پیروزی برای من، کار کردن با این گروه بازیکنان است. از تدارکات و آشپزها و همه کسانی که در این تجربه فوق العاده دخیل بودند، احساس رضایت فوق العاده ای برای من به ارمغان آوردند.


من افتخار کردن با این بازیکنان را داشتم که همه چیز به من دادند. وقتی هر کاری می توانید انجام می دهید، کسی نمی تواند از شما انتقاد کند و این بچه ها فراتر از وظیفه، هر چه در توان داشتند انجام دادند و فکر می کنم هواداران این را درک می کنند."

دیدگاه‌ها