کد خبر : 1338194 | 13 تیر 1395 ساعت 03:50 | 40.8K بازدید | 2 دیدگاه

لوو: ایتالیایی‌ها همیشه خوبند

سرمربی آلمان بعد از برد مقابل ایتالیا، به بازیکنانش یادآوری کرد که هنوز در این رقابت ها به جام دست پیدا نکردند.

لوو: ایتالیایی‌ها همیشه خوبند

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش در چارچوب مرحله یک‌چهارم پایانی جام ملت‌های اروپا 2016 تیم‌های ملی آلمان و ایتالیا بعد از آنکه 120 دقیقه 1-1 مساوی بودند، وارد ماراتون پنالتی‌ها شدند که در نهایت ژرمن‌ها با درخشش نویر پیروزی در این مسابقه را از آن خود کرده و راهی نیمه‌نهایی شدند.

 

بعد از پایان این بازی یواخیم لوو گفت:" طبیعتا خوشحالم، فارغ از اینکه تیم حریف که بود. احساس فوق‌العاده‌ای دارم. البته فراموش نمی‌کنیم که این تورنمنت هنوز به پایان نرسیده و کار ادامه دارد.

دیدار دراماتیکی بود؛ دقیقا تا آخرین ضربه. من شرایط مشابهی را در جام جهانی 2006 مقابل آرژانتین تجربه کردم. این دیدار از نظر تاکتیکی در سطح بالایی بود. اما ما دست بالا را داشتیم. ایتالیا مهاجمان خوبی دارد اما ما آنها را مهار کردیم. گل خوردن از روی پنالتی بدشانسی بود. تصور نمی کنم ایتالیا می توانست در جریان بازی به ما گل بزند.

 

 

1124061

 

 

ما در مورد دفاع سه نفره صحبت کرده بودیم. واقعا لازم بود که کمی تیم را تغییر بدهیم. ایتالیا تیم متفاوتی نسبت به اسلواکی است. آنها با دو مهاجم نوک بازی می کنند و دو بال که در جلوی زمین حضور دارند. آنها از کناره ها به سمت داخل بازی می کنند و تلاش می کنند تا با فرستادن توپ به عمق دفاع، مهاجمان شان را صاحب توپ کنند. این به راحتی قابل پیش بینی بود اما آنها این کار را خیلی راحت انجام می دهند. بعد از بازی ایتالیا-اسپانیا، من فکر کردم که باید اینطور بازی کنیم."

 

 

1124079

 

 

او همچنین در مورد ضربات پنالتی گفت:" امروز جوانترین بازیکنان تعیین‌کننده پنالتی‌ها بودند؛ خیلی کوتاه به یوناس هکتور که آخرین پنالتی را گل کرد تبریک گفتم، زیرا مسلما شرایط خیلی خاص و دشواری بود. به نظر من ایتالیایی‌ها نه فقط امروز خوب بودند بلکه آنها همیشه و بطور کلی خوبند. باید آنها را با ابزارهای خود شکست داد و گاهی هم با هوشمندی. در مورد باستین هم، وقتی بازیکنی زمان زیادی بازی نکرده باشد، کار آسانی ندارد اما او یک آم جنگجوست که می‌تواند از پس وظایفش به خوبی برآید."

دیدگاه‌ها