کد خبر : 1338224 | 13 تیر 1395 ساعت 11:02 | 90.1K بازدید | 3 دیدگاه

با اهداف خاصی به استقلال آمدم

افشین: بنا به دلایلی به پرسپولیس نرفتم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:‌ از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و صحبت‌هایی هم با آنها کردم اما بنا به دلایلی به این تیم نرفتم.

افشین: بنا به دلایلی به پرسپولیس نرفتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، آرش افشین پس از ثبت قراردادش با استقلال در خصوص مدت قراردادش با این تیم و اینکه آیا سهمیه لیگ برتری به حساب می‌آمد یا خیر، گفت:‌ قرارداد من با استقلال دو ساله است و به مدت دو سال در خدمت این تیم و هوادارانش خواهم بود. همچنین باید بگویم که چون نیم‌فصل دوم بازی نکرده بودم به همین دلیل به عنوان سهمیه آزاد به استقلال آمدم.

 

وی ادامه داد: امیدوارم امسال سال خوبی داشته باشیم و ما بچه‌های جدید که به تیم اضافه شدیم در کنار بازیکنان قدیمی و کادر فنی و همچنین با حمایت هواداران و مسئولان باشگاه بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران راضی باشند.

 

افشین درباره اینکه شاید کمتر کسی روی او حساب می‌کرد و او چراغ خاموش به استقلال آمده تا سال متفاوتی داشته باشد، تصریح کرد: صددرصد با اهداف خاصی به استقلال آمدم. البته من پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما استقلال را انتخاب کردم. از طرفی چون چند ماه بازی نکرده‌ام شاید برای هماهنگی با تیم نیاز به زمان باشد اما از علیرضا منصوریان تشکر می‌کنم و امیدوارم که فصل خوبی داشته باشم تا پاسخگوی هواداران باشم.

 

وی درباره وضعیت سجاد شهباززاده و اینکه او در استقلال بماند یا از این تیم برود، تصریح کرد: این مسئله برای من فرقی نمی‌کند. سجاد دوست من است و دوست دارم در استقلال بماند و خوشحال می‌شوم اما اگر هم رفت برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. همه ما عضو یک تیم هستیم و این تیم را دوست داریم و به فکر موفقیت استقلال خواهیم بود.

 

مهاجم استقلال درباره اینکه آیا می‌تواند جای ثابتی در این تیم به دست بیاورد، گفت: این نظر کادر فنی است و من نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. این موضوع را باید منصوریان بگوید و من به نظرش احترام می‌گذارم.

 

افشین درباره اینکه از پرسپولیس پیشنهاد داشت و چرا به این تیم نرفت،‌افزود: یکسری صحبت‌هایی انجام دادم اما بنا به دلایلی به این تیم نرفتم.

 

وی در پایان اعلام کرد که در استقلال در حال حاضر شماره 16 را می‌پوشم.

 

دیدگاه‌ها