کد خبر : 1338566 | 14 تیر 1395 ساعت 14:18 | 114.6K بازدید | 7 دیدگاه

مدیر تیم ملی روی نیمکت لیگ برتر

افشین پیروانی سرمربی نفت شد

مدیر تیم ملی بعد از مذاکره با مسوولان باشگاه نفت هدایت این تیم را در لیگ شانزدهم برعهده گرفت.

افشین پیروانی سرمربی نفت شد

به گزارش "ورزش سه" ، افشین پیروانی پس از توافق با سرپرست باشگاه نفت تهران، سرمربی این تیم در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شد.

 

افشین پیروانی که به عنوان مدیر تیم ملی به فعالیت مشغول است برای سومین بار در معرض تجربه باشگاهی قرار خواهد گرفت. او پیش از روی نیمکت پرسپولیس و استیل آذین حضور یافته بود و البته این اولین بار است که کار خود را به عنوان سرمربی از ابتدای فصل آغاز خواهد کرد.


مدیران نفت که موفق شده اند مالکیت این باشگاه را از وزارت تحویل بگیرند از ابتدا نیز روی گزینه پرسپولیسی نظر داشتند اما کسی تصور نمی کرد بازیکن سابق تیم ملی که به هرحال عضوی از کادر کی روش محسوب می شود موفق شود این سمت را به خود اختصاص دهد.

 

 انتخاب او در حالی که پیش از این تصور می شد مسوولان نفت گزینه های دیگری را برای حضور روی نیمکت خود در نظر داشته باشند شوک جالب توجهی برای آغاز فصل بود و باید دید پیروانی موفق خواهد شد اولین تجربه موفق خود در لیگ برتر را ثبت کند یا خیر.

 

افشین پیروانی، مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با 46 سال سن اکنون به جرگه مربیان لیگ برتری اضافه شده و باید منتظر ماند تا تقابل او را در این عرصه در فصل شانزدهم شاهد بود.

 

دیدگاه‌ها