کد خبر : 1339464 | 18 تیر 1395 ساعت 20:51 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی اف ث مشهد مقابل تیم چهارم بلغارستان

تیم فوتبال مشهد در اولین بازی تدارکاتی سال جدید فوتبالی خود با دو گل تیم لوکوموتیو بلغارستان را شکست داد.

پیروزی اف ث مشهد مقابل تیم چهارم بلغارستان

به گزارش "ورزش سه" در این مسابقه که شاگردان فرهاد کاظمی با دو ترکیب نسبتا متفاوت به میدان رفتند، تیم مشهد با گل های مرتضی رنجبر و اصغر جعفری به برتری رسید. هر دو تیم مشهد در نیمه دوم به ثمر رسید ضمن اینکه گل اول این تیم نیز از روی نقطه پنالتی به دست آمد.


بازیکنان مشهد که با حریف سرسخت و گردن کلفتی مسابقه می دادند با یک بازی منطقی و پرفشار موفق به کسب اولین پیروزی این فصل شدند. بازیکنان تیم مشهد که روز گذشته دو جلسه تمرین سخت را پشت سر گذاشتند و صبح امروز نیز در هتل وزنه زده بودند با وجود آنکه بدن های آماده ای نداشتند اما نمایش فوق العاده ای مقابل حریف بلغار از خود نشان دادند. تیم لوکوموتیو که از فصل گذشته به عنوان چهارم لیگ بلغارستان رسیده است برنده اردوی پیش فصل به استانبول آمده و در هتلی که مشهدی ها در آن اردو زده اند اسکان دارند.


در حاشیه:
* ترکیب مشهد در نیمه اول شامل محمد ناصری، محمد خانزاده، میثم حسینی، عباس کاظمی، رضا شربتی، مصطفی احمدی، حمید علی عسگر، امیرحسین موسی زاده، ایوب کلانتری، رضا درویشی، روح الله سیف اللهی بود که این ترکیب در نیمه دوم تغییر کرد. سیاه جامگان در نیمه دوم با حضور دروازه بان برزیلی آندره، رضا نورمحمدی، محسن آقایی، میلاد شکرزاده، سعید مرادی، امین شجاعیان، وحید نجفی، امیرحسین حتملو، اصغر جعفری، مرتضی رنجبر، فرشاد هاشمی و  یکی، دو بازیکن جوان دیگر ترکیب کاملا متفاوتی به میدان رفت.


* تیم مشهد با پیراهن قرمز و مشکی و تیم بلغار با پیراهنی شبیه به یوونتوس ایتالیا به میدان آمده بود. 


* ایلیف سرمربی بلغارستان تیم لوکوموتیو درباره بازی با مشهدگفت: ما امروز با یک حریف قدرتمند بازی کردیم و خوشحالم که ضعف های تیم ما در این مسابقه مشخص شد. او از مشهد به عنوان تیمی با قدرت بالا در حفظ توپ یاد کرد و از بازی تاکتیکی این تیم تمجید نمود.


* این مسابقه با وجود آنکه یک بازی استانی درون اردویی بود اما دو تیم با جدیت تمام مقابل هم قرار گرفتند و دو، سه صحنه در طول مسابقه برخوردهای سخت و خشنی در میدان رخ داد. 


* رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس امروز اولین بازی خود را با پیراهن تیم مشهد انجام داد و در نیمه دوم نمایش مثبت و قابل قبولی از خود نشان داد.


* بازیکنان تیم مشهد بعد از گل دوم این تیم که توسط اصغر جعفری به ثمر رسید یکصدا به تشویق او پرداختند و فضای متفاوتی را به محل برگزاری این مسابقه دادند.


* چمن فوق العاده محل برگزاری این مسابقه در کمپ گرین پارک باعث شده بود که دو تیم بازی سریع و رو به جلویی را از خود به نمایش بگذارند.


* تیم لوکوموتیو در بازی قبلی خود مقابل یک تیم آفریقا با4 گل به برتری رسیده بود. 


* سرمربی تیم لوکوموتیو در نیمه دوم بعد از دریافت گل از مشهدی ها به شدت عصبانی بود و بازیکنان خود را به نمایش محکم تر و بازی تاکتیکی تر دعوت کرد که البته او در پایان بازی یکی، دو تعویض تاکتیکی هم انجام داد اما در نهایت تیم او با دریافت 2 گل از زمین بیرون آمد.


* اردوی پیش فصل مشهد تا روز دوشنبه در استانبول ادامه خواهد داشت و این تیم یک یا دو بازی تدارکاتی دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.


* فریادهای فرهاد کاظمی سرمربی تیم مشهد در کنار زمین و هدایت مداوم بازیکنان و دعوت از آنها به بازی تک ضرب و رو به جلو از نکات جالب فنی این مسابقه بود.

 

1125266

دیدگاه‌ها