کد خبر : 1339500 | 19 تیر 1395 ساعت 01:00 | 102.6K بازدید | 13 دیدگاه

افسوس شواینی برای نرسیدن به فینال

نامه شواین‌اشتایگر به هواداران آلمان

کاپیتان آلمان بعد از حذف تیمش از یورو2016 نامه‌ای خطاب به هواداران منتشر کرد.

نامه شواین‌اشتایگر به هواداران آلمان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا 2016 تیم ملی آلمان با نتیجه 2 بر 0 مغلوب تیم ملی فرانسه شد و از ادامه این تورنمنت بازماند. از آنجا که گل نخست فرانسوی‌ها روی خطای هند کاپیتان باستین شواین‌اشتایگر در محوطه جریمه آلمان به دست آمد، این بازیکن امروز طی پیامی خطاب به هواداران مانشافت نوشت:


فقط یک کلمه می‌توان گفت: حیف. تیم ما نتوانست هدفش را محقق کند؛ به فینال نرسیدیم و بعد از ریو شب جادویی دیگری برایمان رقم نخورد؛ متاسفانه.

 

 

1125276

 

ما در بازی مقابل فرانسه از یک عامل تعیین‌کننده برخوردار نبودیم: شانس. اما شکست هم جزئی از فوتبال است، حتی اگر تلخ و دردآور باشد. و طبعا ما می‌توانیم به عملکرد حریفمان احترام گذاشته و صادقانه و از صمیم قلب به تیم ملی فرانسه بابت صعود به فینال تبریک بگوییم. با همه این احوال من به دستاوردمان در یورو افتخار می‌کنم.

 

ما به سبک‌مان یعنی فوتبال بازی کردن وفادار ماندیم. طی 7 هفته گذشته هر روز منسجم‌تر شدیم و به عنوان یک تیم رشد کردیم؛ همین همبستگی ما را دو سال قبل در برزیل قدرتمند کرد؛ اینجا در فرانسه هم همینطور بود. ما یک تیم هستیم؛ ما مانشافت هستیم. بخشی از آن هم شما هواداران هستید. در لیل، در سن دنی، در پاریس، در بوردو، در مارسی، هر جا که ما بودیم به لطف شما انگار دوازده نفر در زمین داشتیم. در استادیوم‌ها می‌شد اشتیاق شما را شنید و دید. اما حمایت همه مردم در سرتاسر آلمان را هم حس کردیم. برای این همه حضور از تمامتان ممنونیم.

 

 

1125277

 

از میزبان‌هایمان هم ممنونیم، از فرانسه و فرانسوی‌ها؛ چرا که از همان نخستین روز احساس راحتی و امنیت کردیم. در کمپ اویان بهترین شرایط را در اختیار داشتیم و با فراغ بال توانستیم تمریناتمان را فشرده و با تمرکز انجام دهیم و حتی به بهترین نحو استراحت کنیم. فرانسه میزبانی فوق‌العاده‌ای از این جام داشت. از طرف مانشافت کلاهم را برای این کشور برمی‌دارم. مرسی! و به امید دیدار در آینده نزدیک."

دیدگاه‌ها