کد خبر : 1339539 | 19 تیر 1395 ساعت 10:59 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیلسا دلیل جدایی اش از لاتزیو را فاش کرد

مارسلو بیلسا، مربی باتجربه آرژانتینی، دلیلی جدایی اش از باشگاه لاتزیو، تنها دو روز بعد از اعلام رسمی حضورش در این باشگاه را فاش کرد.

بیلسا دلیل جدایی اش از لاتزیو را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بیلسا روز چهارشنبه به عنوان جانشین استفانو پیولی در باشگاه لاتزیو معرفی شد اما روز گذشته او از این پست کناره گیری کرد. اکنون رسانه های آرژانتینی نامه ای از قول او منتشر کرده اند که در آن دلیل کناره گیری او از این پست در آن آمده است.


در این نامه آمده است:" بعد از 4 هفته کار با شما، ما نتوانستیم هیچ یک از 7 بازیکنی که رئیس کلودیو لوتیتو قول داده بود را به خدمت بگیریم. ما همچنین 18 بازیکن از تیم فصل گذشته را از دست دادیم.

 

 

999864

 


در توافق ما آمده بود که تا 5 جولای باید حداقل 4 بازیکن مورد نظر من را به خدمت بگیریم تا آنها در تمرینات پیش فصل حضور داشته باشند. با توجه به سبک کاری من، نیاز داشتیم که این بازیکنان در زمان مناسب در تمرینات حضور پیدا کنند."


گفته می شود بیلسا برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی آرژانتین بعد از استعفای تاتا مارتینو، از لاتزیو جدا شد اما او این مسئله را رد کرد:" مهم است که یادآور شوم من هیچ پیشنهاد کاری دیگری ندارم. ما به زودی مدارک قانونی را برای رسمی شدن استعفا ارسال خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها