کد خبر : 1340490 | 22 تیر 1395 ساعت 23:06 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر تیم های ملی به ابهامات پاسخ داد

محمدرضا ساکت از برنامه های جدید تیم ملی و اردوی تدارکاتی این تیم بعد از پایان هفته جهارم لیگ برتر در ایتالیا خبر داد.

مدیر تیم های ملی به ابهامات پاسخ داد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر در رابطه با تیم ملی و برنامه ریزی گفتکدر جلساتی که داشتیم تصمیم گرفتیم تلاش و برنامه ریزی کنیم تا لیگ به خوبی برگزار بشود، البته همانطور که می دانید در سال پیش رو تراکم برنامه داریم، تیم ها باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند و از طرفی تیم ملی هم باید به بازی های خود بپردازد، همه تلاش خود را خواهیم کرد تا تیم ها از قبل از برنامه های خود در لیگ اطلاع داشته باشند، همه چیز در برنامه های اطلاعی پیش بینی شده است.

 


وی در رابطه با مراحل صندلی گذاری طبقه دوم استادیوم آرادی گفت: فردا بازدید مشترکی با حضور مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون و شرکت تئسعه و تجهیز از استادیوم آزادی خواهیم داشت، کار به خوبی پیش می رود و همه اقدامات به سرعت انجام می شود، در حال حاضر حدود 30 درصد از مراحل صندلی گذاری پیش رفته است و باید از شرکت توسعه و تجهیز تشکر کرد.

 


او در این باره ادامه داد: قطعا تا شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی این کار قطعی می شود. همانطور که دوستان نظارت کرده بودند و در گزارش های خود عنوان آورده بودند حداکثر استانداردهای ممکن در این راه رعایت شده است، حداکثر کار در حداقل زمان انجام شده است.

 


ساکت درباره برنامه های تیم ملی گفت: آقای کی روش یک مربی برنامه محور است، او از یک سال قبل برنامه ها و اردوهای خود را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده بود و این برنامه ها به تصویب فدراسیون فوتبال رسیده بود. از قبل قرار بود که در تیر ماه دو اردوی ویژه داشته باشیم، اما بعدا آن برنامه متوقف شد، بعد از جلسه چند ساعته با مربی تیم ملی داشتیم ایشان برنامه دیگری به ما دادند.

 


او ادامه داد: البته ایشان می توانست برنامه تنظیم کند که تیم ملی تنها در فیفا دی به میدان برود اما اکنون شرایط به گونه ای نیست که تنها با بازی های دوستانه در فیفا دی بتوانیم از پس این بازی ها بربیاییم، رقبای ما چندین هفته را در اردوهای مختلفی گذراندند و به خاطر ظرفیت های اقتصادی موفق شدند بازی های تدارکاتی مهمی را پشت سر بگذارند.

 


ساکت در ادامه گفت: رئیس فدراسیون از ایشان خواهش کرد که حداکثر زمانی که می تواند به تیم ملی کمک را در نظر داشته باشند و ابشان برنامه جدیدی ارائه کرد و در آن مقرر شد که تیم ملی ایران در مرداد و پس از هفته چهارم لیگ برتر، به اردوی ایتالیا خواهد رفت و در کمپ تیم های ملی ایتالیا اقامت می کند. آقای کی روش هم بسیار نگران لیگ بودند، به دلیل تراکم بازی ها در اسفند و فروردین ماه آینده، اصرار داشتند چهار هفته ابتدایی لیگ برتر انجام شود و سپس اردوی تیم ملی برگزار شود.

 


وی در رابطه با البسه تیم ملی گفت: رایزنی های لازم در خضوض لباس تیم ملی انجام شده است، البته فشردگی زمان خیلی ما را اذیت می کند چرا که این ها کارهای زمان بر هستند اما تمام تلاش خود را می کنیم تا اتفاقات لازم بیفتد، بهرحال لباس های ما در تابستان و زمستان فرق خواهد کرد و نمی خواهیم در این رابطه اتفاق غیرقابل پیش بینی بیفتد.

 


ساکت درباره پیشنهادات خارجی به کارلوس کی روش می گوید: مربیان بزرگی همچون کی روش همیشه مشتریان خاص خود را دارند و طبیعی است که باشگاه ها و تیم های ملی به دنبال مربیان خوب باشند، البته بحث قرارداد فی مابین ما و آقای کی روش مطرح است و به غیر از آن هم باید بگویم ایشان بدون شک متعهد هستند. البته هم مردم ایران و هم هیات رئیسه به دنبال این هستند که آقای کی روش در تیم ملی حضور داشته باشند.

 


وی در رابطه با مسئله مربوز به اشکان دژاگه گفت: هنوز گزارش خاصی به ما نشده است و فکر می کنم در صورت رسیدن گزارش به آن رسیدگی خواهمی کرد، بهتر است به مسائل مثبت بپردازیم.

دیدگاه‌ها