کد خبر : 1340516 | 23 تیر 1395 ساعت 00:38 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

مرثیه سرمربی دورتموند برای فروش ستاره‌هایش!

سرمربی دورتموند از جدایی بهترین مهره‌هایش ابراز ناراحتی کرد.

مرثیه سرمربی دورتموند برای فروش ستاره‌هایش!

به گزارش "ورزش سه"، با رفتن متس هوملس، ایلکای گوندوگان و هنریک مخیتاریان از بروسیا دورتموند، نگرانی بسیاری در بین علاقه‌مندان به این تیم راجع به شرایطشان در فصل آتی بدون حضور این مهره‌های کلیدی ایجاد شده است.

توماس توخل در اینباره گفت:" اتفاق پر حرف و حدیثی بود. بعضی‌ها از یک انقلاب و دگرگونی نام می‌برند، شاید حتی مثل یک شروع دوباره به نظر می‌رسد. با متس، ایلی و میکی سه بازیکن بسیار بسیار مهم از پیش ما رفتند که ضایعه‌ای بزرگتر از هر رفتن معمولی دیگری است. یک تیم یک ساختمان بسیار حساس است که روی شانه‌های چنین بازیکنان درخشانی حمل می‌شود.

 

 

1113509

 

 

از دست دادن این سه نفر یعنی : ارکانی که تیم را ثابت نگاه داشته بودند از دست رفتند. آنها از چنان توانایی برخوردارند که در اروپا حریف می‌طلبد. ما تمام سعی‌مان را برای نگاه داشتن آنها و قدرتمندتر کردن تیم به واسطه تداوم حضورشان به کار بستیم اما باید این را هم در نظر بگیریم که ما نهایت بضاعت‌مان چقدر است و اینکه باشگاه‌هایی هستند که بلندپروازتر هستند و از ما جلوتر و پیشروتر.

 

انکار این حقیقت منجر به این خواهد شد که همیشه با سر به دیوار بخوریم، البته این هم می‌شود که خلاق‌تر شویم و دنبال پیدا کردن راه حل تازه بگردیم. الان راهی را برگزیده‌ایم که جوانگرایی و ریسک بیشتر را در خود دارد اما ریسک کردن گاهی پاداش هم می‌گیرد. حال در تلاشیم تا با تمام انرژی و اشتیاق تیمی را بسازیم که هوادارانمان بتوانند به آن افتخار کنند."

 

دیدگاه‌ها