کد خبر : 1340826 | 24 تیر 1395 ساعت 11:49 | 107.2K بازدید | 0 دیدگاه

کسی مرا از اهواز ندزدید!

خسوس: دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم

دروازه بان تیم گسترش فولاد ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ برتر شانزدهم به مقام قهرمانی برسد.

خسوس: دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم

فرناندو خسوس دروازه بان گسترش فولاد در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره پیوستنش به این تیم، شرایط این باشگاه، ناراحتی مسئولان استقلال خوزستان از خودش، آرزوی قهرمانی با گسترش فولاد و علاقه اش برای حضور در تیم ملی ایران و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


همه گفتند به گسترش برو
روزی که لیگ برتر پانزدهم فوتبال تمام شد من پیشنهادهایی را از چند تیم لیگ برتری ایران دریافت کرده بودم با برخی نزدیکانم و البته بازیکنان برزیلی شاغل در ایران مشورت هایی را انجام دادم که همه به من گفتند که تیم گسترش فولاد بهترین انتخاب تو در ایران خواهد بود و وقتی با آقای سمندر و آقای فراز کمالوند صحبت کردم تصمیم گرفتم فوتبالم را در ایران ادامه بدهم.

 

تبریز شهر زیبایی هاست
از حضور در شهر تبریز بسیار خوشحالم وقتی به اینجا آمدم با دوستان برزیلی ام مثل مگنو باتیستا به جاهای دیدنی شهر تبریز رفتم و آنجا فهمیدم که تبریز یکی از زیباترین شهرهای ایران است.


من را از اهواز ندزدیدند
من سال خیلی خوبی را در تیم استقلال خوزستان سپری کردم روزهای خوشی را در آنجا داشتیم و در نهایت هم توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاورم، من هیچ مشکلی با مدیران باشگاه استقلال خوزستان و بخصوص آقای پورکیانی ندارم اما فوتبال همین است یک روز در استقلال خوزستان بازی می کنی و روز دیگر به گسترش فولاد می آیی. من با نظر خودم به گسترش فولاد آمدم و تعجب می کنم که مسائل مطرح می شود که برخی افراد من را از استقلال خوزستان دزیده اند و به اینجا آورده اند. من در تبریز راحت هستم و امیدوارم بازیکن مفیدی برای این تیم باشم.


تمرین زیاد، عملکرد خوب
من سال گذشته و در تمام سال های فوتبالم فقط تمرکزم روی تمرین کردن بوده است و به هیچ موضوع دیگری فکر نمی کردم. همیشه به دنبال این بود تا بهترین تمرین ها را انجام بدهم و برای تیمم مفید باشم اگر توانستم کلین شیت های زیادی داشته باشم دلیلش همین تمرین های و تمرکزهای زیاد بوده است.


با گسترش فولاد هم قهرمان می شوم
من در بابل عبدالله ویسی را دیدم، او از من خواست پیش اش بروم صحبت های کوتاهی بین ما رد و بدل شد و هیچ بین ما دو نفر نیست، ویسی مربی خوبی است و خوشحالم که یک سال زیرنظر او کار کردم. امسال در خدمت تیم گسترش فولاد هستم همانطور که با استقلال خوزستان قهرمان شدم امسال هم با گسترش فولاد جام قهرمانی را بالای سر می برم از این موضوع اطمینان دارم.


از حضور برزیلی ها در خوشحالم
تا جایی که می دانم به غیر از خودم 3 دروازه برزیلی دیگر هم در لیگ برتر ایران فعالیت دارند، از این موضوع بسیار خوشحال هستم. دلیل اینکه تیم های ایرانی رو به دروازه بان و بازیکن برزیلی می آوردند این است که ما برزیلی ها با تمرین سخت و تمرکز زیاد فوتبال بازی می کنیم و سعی خواهیم کرد برای یم خود بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدواریم که مردم ایران و هواداران را خوشحال کنیم.


رحمتی از من بهتر است
مهدی رحمتی را می شناسم او دروازه بان خیلی خوبی است که کمک های زیادی را به تیمش داده است اما من تمام تمرکزم این است که تمرینات خودم را انجام بدهم و به کار تیم دیگری کار نداشته باشم. من و مهدی رحمتی هر دو تلاش خواهیم کرد که برای تیممان مفید باشیم البته فکر می کنم رحمتی کمی از من بهتر باشد.


اخمالو نیستم
خیلی ها به من ایراد می گیرند که تو خیلی کم می خندی و شخصیت جدی ای داری در صورتی که واقعا اینطور نیست. من اگر در اردوها و تمرین های لیگ نمی خندم دلیلش از تمرکزی است که روی تمریناتم دارم. با توجه به اینکه می خواهم همیشه بهترین عملکردم را داشته باشم ترجیح می دهم همواره به فکر بازی ها و مسابقاتی باشم که در آینده باید در آنها بازی کنم.


مشکل تیم ملی برزیل مربی است
کشور برزیل بازیکنان بسیار خوب و با استعدادی دارد شما در تمام دنیا می بینید که بازیکنان برزیلی در تیم های مختلف حضور دارند. مشکلی که تیم ملی برزیلی در سال های اخیر به آن دچار شده مشکل مربی تیم ملی است با عوض شدن مربی تیم قطعا برزیل به روزهای اوج خود برمی گردد و شک ندارم در آینده نزدیک دوباره فوتبال برتر دنیا می شویم.


دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم
من در ایران شرایط خیلی خوبی است و عملکردم هم فکر می کنم در ایران خوب بوده است. با این حال  باید تلاشم را بیشتر کنم تا بتوانم برای   گسترش فولاد روزهای بهتری را برای تیمم نسبت به استقلال خوزستان رقم بزنم. بسیار علاقمند هستم که با ملیت ایرانی پیراهن تیم ملی ایران را برتن کنم. من تیم ملی ایران را از طریق تلویزیون دنبال می کنم و از این بابت خوشحال هستم امیدوارم به این آرزو دست پیدا کنم.

 

امکانات گسترش فوق العاده است
امکانات باشگاه گسترش فولاد فوق العاده است. اینجا همه چیزی سر جای خودش است و از این شرایط لذت می برم. امیدوارم بتوانم بهترین نمایش راداشته باشم و هواداران را خوشحال کنم.

دیدگاه‌ها