کد خبر : 1341058 | 25 تیر 1395 ساعت 17:18 | 181.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان اردوی پیش فصل‌ آبی‌ها در ارمنستان

استقلال ترکیب اصلی‌اش را شناخت

آبی پوشان تهرانی با ترکیبی آخرین دیدار دوستانه خود را در ارمنستان برگزار کردند که به نظر می رسد به ترکیب اصلی آنها در لیگ شانزدهم نزدیک است.

استقلال ترکیب اصلی‌اش را شناخت

به گزارش "ورزش سهاستقلال منصوریان در حالی اردوی آماده سازی خود در ارمنستان را پایان رساند که به نظر می‌رسد سرمربی جدید استقلال در آستانه شروع لیگ برتر به ترکیب اولیه خود دست پیدا کرده است. منصوریان که در دو بازی دوستانه ابتدایی ترجیح داده بود تا تمام داشته‌های خود را در طول بازی محک بزند، در آخرین دیدار خود از ترکیبی برای شصت دقیقه ابتدایی استفاده کرده است که محتمل‌ترین ترکیب استقلالی‌ها در لیگ شانزدهم خواهد بود.



مهدی رحمتی بدون شک ستون اصلی تیم منصوریان است و تنها محرومیت و یا مصدومیت او را از دروازه استقلال در لیگ شانزدهم دور خواهد کرد. استفاده از زوج مگویان و رابسون جانواریو اتفاقی است که علیرضا منصوریان در بازی‌های گذشته نیز بر آن اصرار داشته است و به نظر می‌رسد این دو بازیکن انتخاب اصلی منصوریان برای زوج خط دفاعی خواهند بود. همچنین وریا غفوری گزینه مطمئنی برای حضور در سمت راست استقلال است و سرمربی استقلال با خرید این بازیکن نشان داده است که با توجه به تجربه موفق همکاری با این بازیکن در پاس همدان اعتماد ویژه‌ای به او دارد.



اما انتخاب دفاع چپ استقلال یکی از علامت سؤال های مهم منصوریان از اولین روز کاری در استقلال است و با توجه به گزینه‌هایی مانند میثم مجیدی، امید نورافکن و میلاد زکی پور که سطح کیفی نزدیک به یکدیگر دارند، سرمربی آبی‌ها در انتخاب بازیکن اصلی خود در این پست کار سختی پیش روی دارد اما حالا منصوریان با بازی گرفتن از امید نورافکن پس از پایان اردوی ده روزه در دیدار تدارکاتی خود نشان داد که این بازیکن جوان گزینه اصلی وی برای حضور در ترکیب اصلی است.



زوج امید ابراهیمی و فرشید باقری در 1-3-2-4 مورد نظر منصوریان در پشت بختیار رحمانی بازی خواهند کرد. منصوریان برای انتخاب این سه بازیکن کار سختی ندارد و با اضافه شدن امید ابراهیمی مثلث مورد نظر او در میانه زمین شکل گرفته است. البته بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و حتی جابر انصاری حضور دارند که منصوریان می‌تواند در روزهای طولانی و سخت فصل پیش روی حساب ویژه‌ای بر روی آنها باز کند.



خسرو حیدری و جابر انصاری انتخاب‌های اصلی کادر فنی استقلال در لیگ شانزدهم برای حضور در پست بال های کناری هستند. منصوریان نشان داده است که قصد دارد از یک بازیکن راست پا برای پست بال چپ استفاده کند تا با تنوع بیشتری بازیکنان در خط حمله شرکت کنند. البته حضور بازیکنانی مانند محسن و یعقوب کریمی، بهنام برزای و آرش افشین که توانایی بازی در هر دو سمت زمین را دارند اجازه تغییر نفرات در بازی‌های مختلف را به کادر فنی استقلال می‌دهد اما حیدری و انصاری در آغاز لیگ انتخاب اصلی منصوریان خواهند بود.



با خروج احتمالی سجاد شهباززاده از استقلال کاوه رضایی انتخاب اصلی منصوریان برای لیگ شانزدهم برای مهاجم هدف است. هر چند علی قربانی با اعتماد ویژه سرمربی استقلال به همراه زکی پور تنها بازیکنی است که از نفت تهران راهی استقلال شده است اما شکل تمرینات و بازی‌های دوستانه استقلال نشان می‌دهد که شماره نه جدید استقلالی‌ها انتخاب اول منصوریان برای جانشینی شهباززاده است.



به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:



مهدی رحمتی، وریا غفوری، رابسون جانواریو، هرایر مگویان، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی

دیدگاه‌ها