کد خبر : 1342053 | 29 تیر 1395 ساعت 12:21 | 75.7K بازدید | 26 دیدگاه

پرسپولیسی ها با ادب و سکوت به استقلالی ها درس بدهند

میناوند: فحاشی‌ها، کار یک بازیکن استقلال بود

مربی تیم خونه به خونه بابل نسبت به توهین های برخی هواداران استقلال در بازی دیروز واکنش نشان داد.

میناوند: فحاشی‌ها، کار یک بازیکن استقلال بود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار تدارکاتی خونه به خونه و استقلال برخی هواداران تیم آبی پوش شعارهای تندی را علیه مهرداد میناوند سر دادند که این مساله ناراحتی پیشکسوت پرسپولیس را در پی داشته است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که میناوند قبل از شروع مسابقات با علیرضا منصوریان، دوست و همبازی قدیمی اش در تیم ملی برخورد بسیار گرمی داشت.


میناوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، نسبت به اتفاقات رخ داده در بازی دیروز واکنش تندی نشان داد که در ادامه آمده است:


بی احترامی در ایران مد شده است


متاسفانه این بی احترامی ها فضای ورزش و به خصوص فوتبال را پر کرده است. شما می بینید که مردم ایران به اینستاگرام مسی و رونالدو و پایت و ... می روند و خیلی راحت توهین می کنند. من که دیگر جای خود دارم. این مسائل دیگر یک عادت برای فوتبال ما شده است. تعجب می کنم که دوستان می گویند عده کمی بی احترامی می کنند. در صورتی که اصلا اینطور نیست. همان کسانی که دیروز استقلال را تشویق می کردند، به من فحاشی کردند. نمی دانم برای آنها تاسف بخورم یا خیر؟ دلیل این کار را هم نمی دانم. به هیچ عنوان کار قشنگی نبود.


این فحاشی ها زیر سر یکی از بازیکنان استقلال است


علیرضا منصوریان بچه محل من است. متاسفانه یکسری افراد که مگس هایی دور شیرینی هستند، عامل این اتفاقات هستند. آنهایی که کاسه داغ تر از آش شده اند. من سالها برای تیم ملی کشورم بازی کردم و هرگز با استقلالی ها مشکلی نداشته و ندارم. آن آقایی که اکنون در استقلال بازی می کند، عامل این اتفاقات است. خودش می داند چه کسی را می گویم و دلیلی ندارد اسم ببرم. این بازیکن زورش نمی رسد و می خواهد با این کارها با من مقابله کند. در صورتی که اصلا در حد من نیست و باید با بچه من صحبت کند! خوشبختانه این بازیکن کنونی استقلال وجهه ای دارد که همه مردم از آن باخبر هستند!


به هیچ کدام از اسطوره های استقلال بی احترامی نکردم


من مخلص همه استقلالی های قدیمی مثل منصورخان پورحیدری هستم. او امروز گفته از من دلجویی می کند و تشکر ویژه ای از او دارم اما دلیل فحاشی ها عجیب است. من سالها بازیکن پرسپولیس بودم اما با هیچ کس مشکلی ندارم. البته تاکید می کنم دیروز کسانی که به من فحاشی کردند، هواداران واقعی استقلال نبودند. خیلی از هواداران استقلال حتی با من عکس گرفتند. من به هیچ کدام از اسطوره های باشگاه استقلال بی حرمتی نکردم. همیشه همه فوتبالی ها از ادب من مثال می زنند. فقط امیدوارم به راه راست هدایت شوند.


پرسپولیسی ها با ادب جوابشان را می دهند


شاید در دوران فوتبالم برای استقلالی ها کری خوانده باشم. به هر حال من پرسپولیسی هستم و این مسائل طبیعی است اما فحاشی ها را درک نمی کنم. انشاءالله در بازی امروز که تیم خونه به خونه مقابل پرسپولیس برگزار می کند، طرفداران پرسپولیس با ادب و احترام و  در کمال آرامش و سکوت جواب هوادارنماهای استقلال را می‌دهند.

دیدگاه‌ها