کد خبر : 1342062 | 29 تیر 1395 ساعت 13:09 | 165.1K بازدید | 4 دیدگاه

شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس مشخص شد

شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس برای فصل شانزدهم مشخص شد و در این بین علیرضا بیرانوند با حضور در این تیم با شماره یک به میدان خواهد رفت و سیدجلال حسینی هم با شماره 4 به تیم بازگشته است.

شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، بازیکنان این تیم شماره های پیراهن های شان در فصل جدید مشخص شد و نکته جالب توجه سپردن شماره 6 به آنتونی گولچ و بازگشت مهدی طارمی با شماره 9 این تیم است. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به شماره پیراهن های بازیکنان این فصل پرسپولیس.


دروازه بانان؛ 1 و 27
با حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس، این دروازه بان ملی پوش با شماره پیراهن یک سرخپوشان در فصل جدید به میدان خواهد رفت و الکساندر لوبانف نیز به عنوان دروازه بان ملی پوش ازبکستانی با شماره 55 که البته برای گلرها عجیب است در ترکیب این تیم به دنبال فرصت خواهد بود.


مدافعان؛ کاپیتان با شماره 4
سیدجلال حسینی با بازگشت به پرسپولیس بار دیگر شماره 4 سرخپوشان خواهد بود تا با بازوبند کاپیتانی برای این تیم به میدان برود. آنتونی گولچ هم با پیراهن شماره 6 که یکی از شماره های محبوب پرسپولیس محسوب می شود در ترکیب این تیم حضور یابد. حسین ماهینی هم با شماره 13 محبوب خودش به پرسپولیس بازگشته و انصاری نیز همانند فصل گذشته با شماره 15 حاضر شده است.


خط میانی؛ بدون تغییر
در بین بازیکنان خط میانی این تیم، بازیکنان فصل گذشته بدون تغییر در شماره پیراهن خود در این فصل نیز حاضر خواهند شد، کمال کامیابی نیا با شماره 11، محسن مسلمان با شماره 77، فرشاد احمدزاده با شماره 10، احمد نوراللهی با شماره 8، امید عالیشاه با شماره پیراهن 2 در زمین حاضر خواهند شد و ساسان انصاری و وحید امیری نیز با شماره پیراهن های 17 و 19 در ترکیب این تیم حاضر خواهند شد.


خط حمله؛ بازگشت طارمی با شماره 9
با بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس این مهاجم شماره 9 فصل گذشته خود را بار دیگر تصاحب کرد و علی علیپور نیز با شماره 70 و شهاب زاهدی نیز با شماره 14 در ترکیب به میدان خواهند رفت.


دیگر بازیکنان
احسان علوان زاده با پیراهن شماره 37، صادق محرمی با شماره 23، محمد آرام طبع با شماره 3، پریمیوف و پل یانسکی با شماره های 22 و 80 در لیست پرسپولیس حاضر شده اند، محمد رحمتی با شماره 29 و محسن ربیع خواه با شماره پیراهن 18 در لیست پرسپولیس حضور یافته اند.

دیدگاه‌ها