کد خبر : 1342164 | 29 تیر 1395 ساعت 16:27 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت:

چرا زیدان به جذب پوگبا اصرار دارد؟

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید روز گذشته در مونترال کانادا بار دیگر تایید کرد که دوست دارد پوگبا به رئال بپیوندد. این در حالی است که فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه رئال مادرید) به نوعی از خرید این بازیکن عقب نشینی کرده است.

چرا زیدان به جذب پوگبا اصرار دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی در مورد آینده پوگبا شنیده می شود. ستاره فرانسوی یوونتوس از یک سو باشگاه ایتالیایی را علاقمند به تمدید قرارداد با خود می بیند و از سوی دیگر منچستریونایتد حاضر است 125 میلیون یورو برای جذبش بپردازد.

در این میان رئال مادرید نیز که ابتدا سخت در پی جذب پوگبا بود، مدتی است عقب نشینی کرده و میدان را به سود یونایتد خالی کرده است. رقم بالای درخواستی یوونتوس برای جدایی این بازیکن، مهمترین دلیل عقب نشینی رئالی ها عنوان شده است؛ هرچند که زیدان همچنان از علاقه خود برای جذب پوگبا سخن می گوید.

 

1121117

 

در زیر به 4 دلیل برای این همه علاقه زیدان برای به خدمت گرفتن پوگبا اشاره می کنیم:

 

1115915

 

بالارفتن پتانسیل خط میانی رئال: برای زیدان، خط میانی و استحکامش بیش از هر چیزی اهمیت دارد. او وقتی از نیمه های فصل گذشته هدایت رئال را بر عهده گرفت، کاسیمیرو را جلوی مدافعان قرار داد و با همین حربه توانست توازن لازم را به خط میانی رئال بازگرداند. با آمدن پوگبا که بازیکنی باکیفیت تر از کاسیمیرو است، هافبک دفاعی برزیلی احتمالا نیمکت نشین خواهد شد اما حضور دو بازیکن خوب و باکیفیت یکی در زمین و یکی به عنوان جانشین، می تواند وزن و پتانسیل خط میانی رئال را بالاتر ببرد.

 

1125363

 

روابط دوستانه فوق العاده با پوگبا: ارتباط دوستانه فوق العاده خوبی بین زیدان و پوگبا وجود دارد. زیدان هرگز علاقه خود به جذب هموطن 23 ساله اش را پنهان نکرده است. پوگبا نیز همچون زیدان برای یوونتوس و تیم ملی فرانسه به میدان رفته و طبق گفته مینو رایولا(ایجنت پوگبا)، این بازیکن به خاطر زیدان، رئال را به تیم های دیگر ترجیح می دهد.

 

1115435

 

بالارفتن قدرت رئال در نبردهای هوایی: رئال همین حالا بهترین سرزن اروپا یعنی گرت بیل را در اختیار دارد که بیش از هر بازیکنی فصل گذشته با سر موفق به گلزنی شد. رونالدو، راموس، په په و بنزما را نیز اضافه کنید که هنگام کرنرها یا ضربات کاشته، یک خطر دائمی برای هر خط دفاعی محسوب می شوند. پوگبا نیز قدرت سرزنی بالایی دارد و تک گل او در یورو 2016 نیز از همین طریق به ثمر رسید. با اضافه شدن پوگبا به رئال، قدرت این تیم روی نبردهای هوایی افزایش خواهد یافت.

 

1113732

 

بی اعتمادی به خامس: در صورت جذب پوگبا، بین خامس و ایسکو یکی رئال را ترک خواهد کرد و در این میان، احتمال خروج ستاره کلمبیایی بیشتر است. زیدان روز گذشته ترجیح داد از خامس به نیکی یاد کند اما این بازیکن فصل گذشته هرگز نتوانست زیدان را به توانایی های خود متقاعد کند بطوریکه در هیچ یک از بازی های بزرگ مقطع پایانی فصل برای رئال به میدان نرفت از جمله در ال کلاسیکوی برگشت و نیز فینال لیگ قهرمانان.

دیدگاه‌ها