کد خبر : 1342212 | 29 تیر 1395 ساعت 19:21 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی‌زن اول تاسیسات وحید است

شمسایی: ناگویا ما را سورپرایز کرد

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی بعد از حذف از مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم ناگویا امروز ما را تحت فشار قرار داد و سورپرایزمان کرد.

شمسایی: ناگویا ما را سورپرایز کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، امیر شمسایی در نشست خبری بعد از بازی با ناگویای ژاپن و حذف از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: امروز، روز خیلی خیلی بد ما بود.ما اصلا خوب بازی نکردیم. متاسفانه اشتباهات کوچکی داشتیم. این دلیل باختمان بود.

وی افزود: امروز ناگویا بازی خوبی انجام داد و ما را سورپرایز کرد.  آنها ما را تحت فشار قراردادند و خیلی خوب جنگیدند. زمانی که شما سخت تلاش کنید، قطعا برنده خواهید شد.

مربی تیم تاسیسات دریایی تاکید کرد: ما سال گذشته تیم ناگویا را شکست داده بودیم ولی حالا آنها ما را می‌برند. باخت، پایان زندگی نیست. این یک تجربه بسیار خوب برای آینده تاسیسات شد.

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، شمسایی درباره از دست رفتن دو پنالتی برای تاسیسات توسط سعید عباسی در جریان و در انتهای مسابقه، گفت: پنالتی‌زن اول ما وحید (شمسایی) است اما سعید امروز گفت که برای پنالتی زدن مشکلی ندارد. عباسی یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های ماست ولی متاسفانه امروز بدشانس بود.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی امروز سه شنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به مصاف ناگویای ژاپن رفت و با قبول شکست در ضربات پنالتی، از دور مسابقات حذف شد.

دیدگاه‌ها