کد خبر : 1342510 | 30 تیر 1395 ساعت 18:54 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت کمال در حضور رهبر ارکستر سمفونیک وین

گزارش تمرین پرسپولیس

تمرین پرسپولیسی‌ها بعد از دیدار تدارکاتی این تیم برابر خونه به خونه در ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار شد.

گزارش تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بزرگترین حاشیه 2 روز اخیر تمرین پرسپولیس به غیبت کمال کامیابی‌نیا اختصاص داشت این بازیکن امروز با برطرف شدن مشکلاتش با باشگاه در محل تمرین حاضر شد.
* نادر مشایخی رهبر ارکستر سمفونی وین که پیش از این اعلام کرده بود آرزومند است تمرینات این تیم را از نزدیک ببیند، امروز با حضور در استادیوم شهیدکاظمی پیراهن شماره 10 را از برانکو ایوانکوویچ دریافت کرد.
* تمرین پرسپولیس راس ساعت 18:30 و بعد از صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز شد و بازیکنان در 4 گروه به بازی آقاوسط پرداختند که کری‌خوانی در آن حرف اول را می‌زد و در گروهی که مسلمان، طارمی، احمدزاده، کامیابی‌نیا، نوراللهی و عالیشاه حضور داشتند، بازیکنان از هر روشی برای کلک زدن به یکدیگر استفاده می‌کردند.
* الکساندر لوبانوف، علیرضا بیرانوند و علیرضا درویش‌وند جدا از سایر بازیکنان به تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی زیرنظر پانادیچ پرداختند.
* هواداران در ابتدای تمرین به تشویق بازیکنان پرداختند که در راس آنها هادی نوروزی قرار داشت.
* نکته عجیب روی سکوها به درگیری گاه و بیگاه هواداران با یکدیگر اختصاص داشت که لیدرها بارها با میانجی‌گری مانع از فیزیکی شدن ماجرا شدند.
* حدود هزار هوادار از روی سکوها به تماشای تمرین سرخپوشان نشسته‌اند.
* محمود خوردبین با حضور روی نیمکت با نادر مشایخی به گفتگو پرداخت با او درباره خاطراتش در پرسپولیس صحبت کرد.
* کریم باقری همانند روز گذشته در تمرین امروز نیز غیبت دارد و البته دلیل این مساله نامشخص است.

* در حالى که بازیکنان بعد از تشویق نام شان از سوى هواداران مجبور به قطع تمرین و پاسخ به ابراز احساسات آنها بودند، محسن مسلمان نسبت به این مساله بى اعتنایى کرد که با واکنش آنها همراه شد. هواداران در این لحظه قصد برخورد و شعار علیه او را داشتند که لیدرها مانع از این اتفاق شدند!

دیدگاه‌ها