کد خبر : 1342766 | 01 مرداد 1395 ساعت 00:45 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: در تیم پرتغال انقلاب ایجاد نمی‌کنم

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد کرد قصد ندارد بعد از قهرمانی در یورو 2016، یک انقلاب در تیمش ایجاد کند.

سانتوس: در تیم پرتغال انقلاب ایجاد نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، پرتغالی ها که شروع خوبی در یورو نداشتند، در نهایت توانستند در این رقابت ها به قهرمانی برسند و این به تمدید قرارداد سانتوس برای 4 سال دیگر منجر شد. او تایید کرد که بازیکنان جوان بیشتری به تیمش اضافه خواهد کرد اما قصد ندارد تغییرات گسترده ای در تیمش ایجاد کند.

 

او به خبرنگاران گفت:" من همیشه گفتم که نمی دانم چگونه می توان یک انقلاب را آغاز کرد. بازسازی تیم یک اتفاق نرمال است و یک پروسه طبیعی و درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان پرتغالی، چه بازیکنانی که داخل هستند و چه خارج، باز است؛ فرقی هم نمی کند چند سال داشته باشند.

 

همه تصمیمات من در جهت منافع تیم ملی گرفته می شود. بازیکنانی را انتخاب می کنم که احساس می کنم می توانند چیزی به تیم اضافه کنند؛ فارغ از اینکه چه سنی داشته باشند."

 

 

1128090

 

 

سانتوس همچنین تاکید کرد که با قهرمانی در یورو، فشار اضافه ای احساس نمی کند و این قهرمانی، جایگاه ویژه ای برای تیمش ایجاد نمی کند.

 

" هیچ فشاری نیست؛ تنها وظیفه است. من همیشه تمام تلاشم را می کنم. ما مسئولیت هایی داریم و آنها تغییری نکرده است. قهرمانی اروپا فقط همین قهرمانی است و این شرایط ویژه ای برای ما ایجاد نمی کند. تنها می توانم قول بدهم که سخت کار خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها