کد خبر : 1343043 | 02 مرداد 1395 ساعت 12:51 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

نظرزاده: یکدفعه شنیدم در پدیده نیستم

مربی فصل گذشته پدیده که به دلیل حضور هشت ساله‌اش در مشهد و تیم‌های لیگ برتری به نوعی می‌توان او را یک بومی این شهر دانست با نظر محمدرضا مهاجری از کادر فنی کنار گذاشته شد.

نظرزاده: یکدفعه شنیدم در پدیده نیستم

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرزاده که به دلیل سوابق زیادی که همراه ابومسلم و پدیده در تیم‌های مشهدی داشته و مدت‌ها با محمدرضا مهاجری همکار بوده است، در مورد پایان کارش در این تیم گفت: وقتی در رسانه‌ها این خبر را فهمیدم تعجب کردم چون پدیده به دنبال تقویت کادر فنی بود اما به یکباره من رفتم!


او با بیان اینکه مشهد را خانه خودم می‌دانم، عنوان کرد: پس از چند سال کار در پدیده علاقه زیادی به آن و تیم مشهد داشتم و طبیعی است از اتفاقات پیش آمده ناراحت باشم. عرقی که به پدیده و ادامه حضورم در این تیم را داشتم نمی‌توانم انکار کنم. من برای این تیم برنامه درازمدت پیش‌بینی کرده بودم ولی به یکباره شنیدم در تیم فصل بعد نیستم.


مربی با سابقه تیم‌های مشهدی و فصل گذشته پدیده با بیان اینکه مدرک مربیگری من حرفه‌ای است، ابراز کرد: نبودنم پدیده ناراحتم کرده ولی با این حال به تصمیم مسؤولان احترام قائل هستم و برایشان آروزی موفقیت می‌کنم. جدایی من مظلومانه بود و فوتبالی‌های مشهدی این موضوع را می‌دادند. دلخوری زیادی دارم ولی کاری نمی‌توانم انجام دهم و فقط امیدوارم نتیجه بگیرند چون پدیده را دوست دارم.


نظرزاده ادامه داد: 15 سال است در لیگ برتر هستم و هشت سال در ابومسلم و پدیده بودم؛ اگر یکی، دو ماه قبل به من می‌گفتند در پدیده نیستی به یک تیم دیگر می‌رفتم و انقدر ناراحت نمی‌شدم و دلم نمی‌شکست. سوابق من مشخص است و تازه به دوران رسیده نیستم با این مسئله به راحتی کنار بیایم. فصل قبل هیچکس فکر نمی‌کرد با دست خالی آن نتایج را بگیریم اما با همکاری هم توانستیم.

 

1128381


او در پایان گفت: سال‌ها است اتفاقاتی مشابه کنار گذاشتن من در فوتبال ایران ترویج پیدا کرده است و افراد زیادی که بار فنی ندارند، با رفاقت و سفارش این و آن مسؤولیتی می‌گیرند. الان مجید صالح چرا باید بیرون باشد؟ خود من کم سابقه دارم؟ فقط باید تاسف خورد. امیدوارم پدیده موفق شود.

دیدگاه‌ها