کد خبر : 1343116 | 02 مرداد 1395 ساعت 18:05 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوردبین: تصادفم در حد یک کوپن بود!

خبر تصادف سرپرست قدیمی وباتجربه پرسپولیس نگران کننده بود اما در تماس با ما،خنده های او ،نشان از آن داشت که تصادف مهمی نبوده است.

خوردبین: تصادفم در حد یک کوپن بود!

به گزارش "ورزش سه"، خوردبین دلیل انعکاس پر اغراق آمیز  خبر را چنین توصیف میکند که:یکی از دوستان روزنامه نگار تماس گرفته بود ومن که تازه با اتومبیل مقابل برخورد کرده بودم گفتم بعد تماس بگیرید چون  تصادف کرده ام وهمکار شما فکر کرد شرایط آن قدر حاد شده  است که من نمیتوانم صحبت کنم!

 


خوردبین با اعلام تشکر از همه دوستانی که نگرانش بوده اند گفت:با اتومبیل مقابل برخوردی داشتم وهیچ اتفاق خاصر رخ نداد ،شدت تصادف کم بود طوری که اتومبیل من اصلا خسارت ندید اما اتومبیل روبرو که خسارت اندکی دیده بود هم  وقتی من را دید از سر احترام  به سرعت طرف اتومبیلش رفت وابراز احترامی هم کرد  اما من به زور او را نگه داشته وچون احساس کردم مقصر هستم بدون این که افسر راهنمایی رانندگی بیاید کوپن خسارت را کندم وبه او دادم،بنده خدا  به هزار خجالت کوپن را از من گرفت.

 


خوردبین ادامه داد:قبل از شروع لیگ قضا وبلایی بود که رفع شد،باز هم از شما وهمکاران رسانه ای که نگرانم بودند ،تشکر میکنم وبرای همه شما آرزوی سلامتی دارم،لیگ شانزدهم برای پرسپولیس هم با تصادف من آغاز شد اما تصادفی که به خیر گذشت وبرای من هم هیچ اتفاقی رخ نداد ،فقط باعث شد تعداد تماس دوستان به من زیاد تر از همیشه شود.

دیدگاه‌ها