کد خبر : 1343221 | 02 مرداد 1395 ساعت 23:42 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

برتری هرنوین برابر گنجلربیرلیگی ترکیه

درخشش قوچان نژاد با یک پنالتی و یک پاس گل

در شب درخشش لژیونرهای اروپایی حاضر در هلند مهاجم ایرانی هرنوین هم درخشید تا این تیم مقابل حریف ترکیه ای به برتری برسد.

درخشش قوچان نژاد با یک پنالتی و یک پاس گل

به گزارش "ورزش سه"، هرنوین که خود را برای حضور در فصل جدید هلند آماده می کند امشب در ادامه بازی های تدارکاتی خود به مصاف گنجلربیرلیگی ترکیه رفت که در این بازی هم سرمربی هرنوین از رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی اش در ترکیب اصلی سود برد و با درخشش همین بازیکن توانست به یک برد شیرین برسد.


گوچی که در بازی قبلی برابر اندرلخت به خاطر از دست دادن یکی، دو موقعیت مناسب گلزنی با انتقاداتی روبرو شده بود امشب مقابل تیم ترکیه ای با تلاش و انگیزه بالا به بازی پرداخت که اوج هنرنمایی این بازیکن تند و تیز در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که با تیزهوشی یک پنالتی از مدافع ترکیه ای گرفت گرچه این ضربه را هم تیمی رضا از دست داد.


درخشش قوچان نژاد که در خط حمله تیمش تلاش فراوانی داشت همچنان ادامه پیدا کرد تا در دقیقه 60 بازی همکاری این بازیکن با زوج خط حمله هرنوین سام لارسون در نهایت یک پاس گل زیبا برای اوتیگبا ساخت تا گل برتری هلندی ها وارد دروازه گنجلربیرلیگی شود. سرمربی هرنوین در دقیقه 76 بازی رضا قوچان نژاد را با یک بازیکن دیگر تعویض کرد تا این بازیکن را برای بازی تدارکاتی بعدی آماده حفظ کند.


هرنوین که در هفته نخست لیگ برتر هلند باید در خانه آلکمار به میدان برود تا شاهد دربی زودهنگام ایرانی های حاضر در سرزمین لاله ها باشیم هفته آینده در آخرین بازی تدارکاتی خود در خانه به مصاف تیم سرشناس رئال سوسیداد اسپانیا خواهد رفت.

دیدگاه‌ها