کد خبر : 1343732 | 04 مرداد 1395 ساعت 14:41 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

رویای والیبالیست‌ها از جو دهکده المپیک

موسوی: خوشحالم به فینال لیگ جهانی نرفتیم

تیم ملی والیبال ایران امشب تهران را برای حضور در المپیک ریو ترک می‌کند تا اولین حضور در این سطح از مسابقات را تجربه کند.

موسوی: خوشحالم به فینال لیگ جهانی نرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان والیبال ایران بامداد سه شنبه تهران را ترک خواهند کرد تا رؤیایی که برای آن زحمت زیادی کشیده شده است را تجربه کنند. آنها روز یکشنبه آخرین تمرین جدی خود را انجام دادند تا با بدرقه بازیکنان قدیم، مدیران، هنرمندان و خبرنگاران راهی ریو شوند. سید محمد موسوی، بعد از این تمرین گفت: «سه هفته تمرین مداوم داشتیم و من خیلی به تیم امیدوار شدم. ما در برهه‌ای از مسابقات لیگ جهانی اعتماد به نفس خودمان را از دست دادیم ولی این تمرینات باعث شد تا از لحاظ ذهنی آماده شویم. مطمئنم با حضور در برزیل و انجام دو دیدار تدارکاتی با میزبان به مرز آمادگی خواهیم رسید.»


او در مورد تجربه حضور در دهکده المپیک می‌گوید:«شنیده‌ام که دهکده بازی‌ها جو بسیار سنگینی دارد ولی ما سعی می‌کنیم که تمام تمرکز خودمان را حفظ کرده و بازی به بازی جلو برویم.می‌کوشیم تا با نمایش خوب از گروهمان صعود کنیم.»


او در مورد پوشش کاروان ایران برای المپیک طعنه اعتراض آمیز و طنزی را منتشر کرده بود اما حالا می‌گوید:«در این مورد صحبت‌های زیادی شده است، اما به نظرم این لباس در خور کاروان ایران نیست و امیدوارم در این فاصله حداقل رنگ بندی‌اش تغییر کند.»


ایران موفق نشد به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود کند تا در تهران بماند و تمریناتش برای المپیک را ادامه دهد. موسوی اعتقاد دارد:«خوشحالم که در مرحله نهایی حاضر نشدیم و فرصت استراحت داشتیم. دیدار اول ما در المپیک که مقابل تیم ملی آرژانتین برگزار می‌شود، شرایط خاصی دارد. البته نه به خاطر ولاسکو به خاطر این که دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. امیدوارم راحت‌تر از تهران آنها را شکست دهیم.»

دیدگاه‌ها