کد خبر : 1343783 | 04 مرداد 1395 ساعت 16:49 | 217K بازدید | 3 دیدگاه

گره کور در خط دفاعی و رونمایی از بازیکنان جدید؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سایپا

پرسپولیس در حالی فردا برابر سایپا قرار خواهد گرفت که نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی در خط دفاعی خود همراه شده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سایپا

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که در کنفرانس امروز خود از هیجان بالای خود و شاگردانش برای شروع لیگ خبر داده بود در حالی برابر سایپا شاگردانش را به خط خواهد کرد که همچون فصل گذشته از داشتن ترکیب ایده آلش محروم است و مصدومیت محمد امین آرام طبع او را با مشکل مواجه کرده است. برانکو که 19 بازیکن برای اردوی پیش از این دیدار به هتل برده است، روی نام یکی از بازیکنانش پیش از بازی خط خواهد زد تا با 18 نفر کار خود را برابر سایپا آغاز کند. با این شرایط نگاهی خواهیم انداخت به ترکیب احتمالی این تیم برابر سایپا در بازی فردا؛


دروازه بان؛ بیرانوند


علیرضا بیرانوند که با حاشیه های فراوان به لیست پرسپولیس اضافه شد، فردا انتخاب اول برانکو خواهد بود تا با شماره یک برای این تیم به میدان برود. الکساندر لوبانف دیگر گزینه برانکو خواهد بود که با توجه به شرایط و آمادگی و انگیزه بیرانوند به نظر می رسد به او فرصت بازی نخواهد رسید.


دفاع میانی؛ سیدجلال و ...


گره کور و معمای بزرگ درباره ترکیب احتمالی پرسپولیس به زوج خط دفاع میانی مربوط می شود. جایی که برانکو پیش از این قصد داشت از محمد انصاری در کنار سیدجلال سود ببرد که مصدومیت آرام طبع برنامه های او را با مشکل مواجه کرد. با این حال با توجه به صدور مجوز بازی آنتونی گولچ این مدافع استرالیایی در کنار سیدجلال حسینی ترکیب دفاع میانی پرسپولیس را تشکیل دهند.


دفاع چپ؛ بازگشت مرد اخلاق


محمد انصاری که در فصل گذشته به تمام آرزوهای خود رسید و با حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس، تیم ملی را نیز تجربه کرد قرار بود در این فصل با برنامه ویژه برانکو در دفاع میانی به میدان رود اما مصدومیت آرام طبع او را به پست فصل گذشته اش بازگرداند و انصاری برابر سایپا در این جناح حضور خواهد داشت.


دفاع راست؛ پایان دوری ماهینی


با جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس، حسین ماهینی که به پایان خدمت سربازی اش رسیده بود به تیم سابق خود بازگشت تا به عنوان یکی از کاپیتان های این تیم امیدوار به درخشش و البته پاک کردن ذهن هواداران از خاطرات بد جدایی رضاییان شود. ماهینی که در این پست صادق محرمی را رقیب خود می بیند در دیدارهای دوستانه این تیم در اوکراین با توجه به عدم همراهی سرخپوشان حضور نداشت و اکنون با توجه به هماهنگی اش با سیدجلال امیدوار است به روزهای درخشان فصل سیزدهم بازگردد.


خط میانی؛ بدون تغییر و پر انرژی


برانکو در خط میانی خود کمترین تغییر را خواهد داشت و می تواند از تمام بازیکنان فصل گذشته اش سود ببرد و البته نیمکت غنی نیز در این رابطه خواهد داشت. کامیابی نیا همچون فصل گذشته در پست هافبک دفاعی به میدان می رود و با قدرت فیزیکی و تدافعی اش نقش ویژه ای در ترکیب این تیم ایفا خواهد کرد. امید عالیشاه نیز امیدوار به تکرار تجربه فصل گذشته اش در گلسازی باز هم در پست وینگر چپ و فرشاد احمدزاده با قدرت مناسب اضافه شدن به خط هجوم در پست وینگر راست حضور خواهد داشت. محسن مسلمان نیز دیگر بازیکن این تیم در خط میانی خواهد بود که با شماره 77 به میدان خواهد رفت.


مهاجم؛ زوج جدید


در پست مهاجم که با توجه به تاکتیک برانکو نقش ویژه ای را ایفا خواهد کرد، برانکو در این فصل بازیکنانی مثل علی علیپور، شهاب زاهدی، مهدی طارمی، وحید امیری و البته پل یانسکی را در اختیار دارد. با توجه به شرایط آمادگی بازیکنان به نظر می رسد در این بازی برانکو به زوج وحید امیری و علی علیپور در این بازی اعتماد کند و دیگر بازیکنان باید منتظر فرصتی برای اثبات خود و حضور در ترکیب اصلی باشند.


ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، آنتونی گولچ، حسین ماهینی، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و وحید امیری

دیدگاه‌ها