کد خبر : 1344117 | 05 مرداد 1395 ساعت 16:23 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

ابهام در وضعیت سربازی؛

غیبت بازیکن ایرانی-دانمارکی در ترکیب سپاهان

مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان که اولین فصل حضور خود در فوتبال ایران را تجربه خواهد کرد به بازی امروز این تیم مقابل پدیده نمی‌رسد.

غیبت بازیکن ایرانی-دانمارکی در ترکیب سپاهان

به گزارش " ورزش‌سه"، دنیل نوروزی که با نظرعبدالله ویسی سرمربی سپاهان برای بازی در پست دفاع چپ به تیم سپاهان ملحق شده با مشکل کارت پایان خدمت مواجه شده است. این بازیکن که با پاسپورت ایرانی و به عنوان سهمیه ایرانی سپاهان به این تیم اضافه شده است در آستانه بازی مقابل پدیده برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نیاز به تایید کارت پایان خدمتش توسط سازمان لیگ دارد. سازمان لیگ از این بازیکن خواسته تا مدارک خود را مبنی بر اینکه از لحاظ قانونی مشکلی جهت خدمت سربازی ندارد را به این سازمان ارسال کند. سازمان لیگ بعد از مشاهده مدارک این بازیکن در مورد اینکه کارت نظام وظیفه به او تعلق می‌گیرد یا نه، اظهار نظر خواهد کرد. این بازیکن از طریق مدیربرنامه و خانواده‌اش در کشور دانمارک پیگیر این موضوع شده، تا هر چه سریعتر مدارکش را به ایران ارسال کنند. ولی قطعا کارت بازی این بازیکن مقابل پدیده صادر نخواهد شد و نوروزی نمی‌تواند در اولین بازی سپاهان همراه این تیم باشد.

 

خود این بازیکن هم در گفتگو با "ورزش‌سه" اعلام کرد که به دلیل شکستگی که در دندان‌هایش در تمرینات این تیم بوجود آمده هنوز به شرایط بازی نرسیده و نمی‌تواند در ترکیب این تیم برابر پدیده به میدان رود.

دیدگاه‌ها