کد خبر : 1344119 | 05 مرداد 1395 ساعت 16:32 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

اولین برد بانوی پیر در بازی های پیش فصل

پیروزی یوونتوس مقابل تاتنهام در دیداری دوستانه

یوونتوس پس از تساوی برابر ملبورن ویکتوری، دقایقی پیش در دومین بازی پیش فصل خود توانست برابر تاتنهام به برتری 2-1 دست یابد.

پیروزی یوونتوس مقابل تاتنهام در دیداری دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، آلگری برای این بازی که در ورزشگاه ملبورن کریکت گراند برگزار شد، از برخی بازیکنان شاخص و تازه وارد خود مثل پیانیچ و بن عطیه استفاده کرده بود. دیبالا، روگانی و پریرا نیز از دیگر چهره های شاخص یووه بودند. در ترکیب تاتنهام نیز لاملا، میسون، وانیاما و چدلی از چهره های نامی به حساب می آمدند.

 

1129299

 

یوونتوس در 15 دقیقه ابتدایی بازی به دو گل دست یافت تا به نوعی پرونده بازی را به نفع خود ببندد. دقیقه 6 دیبالا، ستاره آرژانتینی روی پاس پریرا در مصافی تک به تک با دروازه بان و با شوت پای چپ دقیق خود از بیرون محوطه جریمه موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند.

دقیقه 14 نیز مهدی بن عطیه در اولین بازی خود با پیراهن یوونتوس موفق به گلزنی شد. او سانتر پیانیچ را با ضربه سری دقیق به تور دروازه رساند تا یوونتوس 2-0 پیش بیفتد. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

 

1129301

 

شاگردان پوچتینو در نیمه دوم برای جبران گل های خورده تلاش زیادی کردند اما تنها یک بار دقیقه 67 توسط لاملا موفق به گلزنی شدند.

وانیاما خرید جدید تاتنهام، توپ را از هرنانس گرفت و به هریسون رساند تا این بازیکن، لاملا را در موقعیت خوب گلزنی قرار دهد. ضربه پای چپ این مهاجم آرژانتینی سابق رم نیز در گوشه راست دروازه یوونتوس نشست تا حساب کار 2-1 شود. نتیجه ای که تا پایان کار نیز باقی ماند تا یووه موفق به شکست 2-1 تاتنهام شود.

 

دیدگاه‌ها