کد خبر : 1344415 | 06 مرداد 1395 ساعت 13:52 | 57.2K بازدید | 2 دیدگاه

امسال دورقمی می شوم و طلسم می شکنم

عبدی: خلعتبری نباید به هموطنانش توهین کند

مهاجم تیم پیکان تهران اعتقاد دارد تیمش امسال می تواند سهمیه آسیایی به دست آورد.

 عبدی: خلعتبری نباید به هموطنانش توهین کند

بهادر عبدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد، اظهارات محمدرضا خلعتبری مبنی بر اینکه بازیکنان پیکان مثل تیم های عربی بازی می کردند، شانس تیمش برای موفقیت و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن در ادامه آمده است:

 


باید هماهنگ شویم


عبدی در ابتدا درباره بازی با گسترش فولاد اظهار داشت: بازی خوبی مقابل گسترش فولاد انجام دادیم. با توجه به اینکه اولین بازی فصل بود، نمی شد انتظار زیادی داشت. ما نفرات خوبی را در نقل و انتقالات به خدمت گرفتیم و اولین بار بود که در یک بازی رسمی در کنار هم کار می کردیم. نسبت به سال قبل 8 بازیکن ما اولین بار بود در کنار هم قرار می گرفتیم و مقابل یکی از بهترین تیم های ایران بازی می کردیم. نیاز داریم که هماهنگ شویم و خودمان را بیشتر سر زبان ها بیندازیم.

 


امیدوارم خلعتبری با 100 گل زده آقای گل شود


وی درباره اظهارات محمدرضا خلعتبری مبنی بر اینکه تیم پیکان مثل تیم های عربی بازی و مدام وقت تلف کرده است، تاکید کرد: من نامی از کسی نمی برم اما واقعا اختلاف تیم های لیگ برتری در ایران خیلی زیاد نیست. اینطور نیست که یک بازیکن مارادونا باشد و دیگری یک بازیکن معمولی. حالا یک نفر شانسش بیشتر بوده و خدا بیشتر دوستش داشته، دلیل نمی شود به هموطن هایش و همبازی های سابقش توهین کند. برای مجموعه گسترش فولاد احترام قائلم و رفقای زیادی در این تیم دارم اما فوتبال این حرف ها را نمی طلبد. انشاءالله که ایشان با 100 گل زده، آقای گل شود ولی بدانید که تیم های دیگر نمی توانند بایستند که یک نفر گل بزند!

 


شرایط بدنی مان عالی است


بازیکن پیکان صحبت هایش را اینطور ادامه داد: شرایط بدنی تیم ما ایده آل است. من با مربیان زیادی مثل کاظمی، دایی، تارتار، ابراهیم زاده و ... کار کردم و جلالی هم مثل آنها به بدن بازیکنان خیلی اهمیت می دهد. خوشبختانه جلالی در چند روز گذشته از فشار تمرینات ما کاست و این مساله دیروز کاملا به سود تیم بود.

 


سهمیه آسیایی می گیریم


عبدی درباره آینده پیکان افزود: تیم پیکان قطعا جزو بهترین تیم های لیگ برتر خواهد بود. ما باید به هماهنگی خوبی برسیم. فکر می کنم تعطیلات لیگ فرصت مناسبی است برای اینکه از نظر تاکتیکی شرایط مان بهتر شود. واقعا باشگاه پیکان همه چیز را برای کسب موفقیت دارد و من از حضور در این تیم لذت می برم. به شخصه احساس می کنم امسال می توانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

 


می خواهم دورقمی شوم


عبدی در پایان اضافه کرد: من هرگز در طول دوران فوتبالم نتوانستم تعداد گل هایم را دو رقمی کنم. دو بار حتی 9 گل به ثمر رساندم اما امسال دوست دارم در کنار موفقیت تیم تعداد گلهایم را به 10 برسانم و این طلسم را بشکنم.

دیدگاه‌ها