کد خبر : 1344479 | 06 مرداد 1395 ساعت 17:39 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی سومین مربی برتر

حسن‌زاده گران قیمت ترین بازیکن سایپا

تیم فوتبال سایپا پس از قطع همکاری با مجید جلالی به دنبال حسین فرکی رفت. تا مربی آن‌ها با ارزش‌ترین مهره این تیم در فصل نقل و انتقالات و به طور کلی قرارداد بازیکنان لقب گیرد.

حسن‌زاده گران قیمت ترین بازیکن سایپا

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین تغییر در تیم سایپا برای فصل جدید را می توان به تعویض مربی این تیم نسبت داد. با پایان فصل آن‌ها به دنبال حسین فرکی رفتند که در لیگ چهاردهم و پانزدهم دو فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شده است.


چند نکته از لیست منتشر شده در مورد قرارداد بازیکنان سایپا:
1-  حسین فرکی با یک میلیارد و 250 میلیون گرانترین عضو باشگاه سایپا در فصل جدید لیگ برتر می‌باشد و عنوان سومین مربی با ارزش لیگ را بعد از برانکو و قلعه نویی یدک می کشد.
2-  مسعود حسن حسن گرانترین بازیکن این تیم می باشد که پس از حرف و حدیث‌های فراوان به تیم سایپا پیوست و قراردادی 800 میلیونی با این تیم امضاء کرد.
3-  ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا که بیشترین بازی در ادوار لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده قراردادی 420 میلیون تومانی با این تیم دارد.
4-  مهدی ترابی پدیده مسابقات لیگ در دوره پیشین قراردادی 600 میلیونی با سایپا بسته است.
5-  امید خالدی و سیامک کوروشی که فصل جدید به ترتیب از فولاد و نفت به این تیم ملحق شدند هر دو قراردادی به ارزش 700 میلیون با این تیم دارند.
6-  جونیور لوپز مدافع برزیلی سایپا که در ابتدای این فصل به جمع نارنجی پوشان سایپا اضافه شده است با 576 میلیون گران‌ترین بازیکن خارجی این فصل سایپا است.

دیدگاه‌ها