کد خبر : 1344488 | 06 مرداد 1395 ساعت 18:18 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بن عرفا: من ستاره پی اس جی نیستم

حاتم بن عرفا، بازیکن جدید پاریسن‌ژرمن تاکید کرد که در این باشگاه به دنبال افتخارات شخصی نیست ولی می خواهد با پاریس به همه عناوین ممکن دست یابد.

بن عرفا: من ستاره پی اس جی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بن عرفا در تابستان امسال به پی اس جی پیوست اما تاکید کرد که هرگز به دنبال جانشینی زلاتان نخواهد بود.

 

بن عرفا در این رابطه گفت: "ستاره تیم پاریس، کل مجموعه به شمار می‌آید. بازیکنان، کارمندان و کل مجموعه، همه می توانند از ستارگان تیم ما به شمار آیند.

 

برای داشتن یک تیم قوی، حتما الزامی به وجود یک سوپراستار در ترکیب آن گروه نیست. برای مثال، می‌توانید به نتایج درخشان اتلتیکومادرید در سالهای اخیر توجه کنید".

 

 

1129602

 

 

بن عرفا در ادامه گفت: "من قصد ندارم تا ستاره پاریسن‌ژرمن لقب بگیرم. دوست دارم تا یک عضو از یک مجموعه موفق باشم و همه در کنار هم موفق به کسب عناوین مختلف در سال جاری باشیم. ترجیح می دهم تا به جای در نظر گرفتن خودم، منافع تیم را در نظر بگیرم".

 

بن عرفا در ادامه و در مورد حضور در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "فکر می کنم تمام عناصر لازم برای موفقیت در این تورنمنت در تیم فراهم است. بازیکنان خوب و یک گروه متعهد، می‌توانند تیم را به سوی افتخارات برون‌مرزی هدایت کنند. شکست سال گذشته ان تیم در برابر منچسترسیتی یک اتفاق بود و ما امسال می‌توانیم در این مسابقات موفق باشیم. من ایمان دارم که روزی فاتح لیگ قهرمانان خواهیم شد".

دیدگاه‌ها