کد خبر : 1344553 | 06 مرداد 1395 ساعت 21:47 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

دی لورنتیس: هیگواین به ناپولی خیانت کرد

آئوریلیو دی‌لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی اعتقاد دارد که گونسالو ایگواین، مهاجم سابق این تیم با پیوستن به یوونتوس، به ناپولی و هوادارانش خیانت کرده است.

دی لورنتیس: هیگواین به ناپولی خیانت کرد

به گزارش "ورزش سه"، دی‌لورنتیس در این رابطه گفت: "بعضی از رسانه‌ها و مردم می‌گویند که به کار بردن واژه خیانت در مورد رفتار گونسالو ایگواین اغراق آمیز و نامناسب است، اما من دقیقا برعکس آنها فکر می‌کنم و معتقدم رفتار او مصداق خیانت کردن به ما محسوب می‌شود.

 

دی لورنتیس ادامه داد: قرارداد ما با ایگواین طبق برنامه و کاملا درست پیش می‌رفت اما متاسفانه احترام به احساسات در فوتبال امروز جهان جایی ندارد.

 

 

1129525

 

 

ما فکر می کردیم که ایگواین اینجا را ترک نمی‌کند به همین دلیل به دنبال خرید مهاجم دیگری نبودیم اما متاسفانه عکس این موضوع اتفاق افتاد و ایگواین خاطرات 3 سال خوب با ما را از اذهان هواداران پاک کرد".

 

دیروز قرارداد 4 ساله ایگواین به مبلغ 90 میلیون یورو یا یوونتوس رسمی شد و وی به عهنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایتالیا شناخته شد.

 

گفتنی‌ست در روزهای اخیر هواداران ناپولی واکنش شدیدی در مورد  انتقال ایگواین به یوونتوس نشان داده‌اند و تا به حال هرگز نتوانسته‌اند این اتفاق را هضم کنند.

دیدگاه‌ها