کد خبر : 1344591 | 07 مرداد 1395 ساعت 05:59 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین رئال مقابل پاری سن ژرمن

دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن شب گذشته در ورزشگاه اوهیو شهر کولومبوس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت پی اس جی موفق شد 3-1 قهرمان اروپا را شکست دهد.

شکست سنگین رئال مقابل پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رئال هنوز چندین ستاره خود را که در یورو حضور داشته اند در اختیار ندارد و چندین بازیکن اخیرا به اردوی تیم اضافه شده اند، به نظر سپیدپوشان خیلی آماده برای این رقابت‌ها نبوده اند و خیلی این دیدارها را جدی نگرفته اند. شب گذشته نیز چنین چیزی در عملکرد آنها کاملا مشهود بود.


بازی را پاری سن ژرمن بهتر آغاز کرد و مزد این بازی بهتر را همان ابتدا گرفت. جاناتان آیکونه موفق شد با کمی خوش شانسی و با یک ضربه دقیق، دروازه کیکو کاسیا را باز کرده و تیمش را پیش بیندازد. بازی در ادامه پایاپای پیش رفت و دو تیم تلاش کردند دروازه حریف را باز کنند ولی در نهایت این پاری سن ژرمن بود که موفق تر از حریف بود. در دقیقه 35،‌توماس مونیر با یک شوت از 30 متری دروازه کاسیا را برای بار دوم باز کرد و گلی زیبا را به ثبت رساند. پی اس جی عقب ننشست و 5 دقیقه بعد بار دیگر مونیر روی ریباند ضربه کاوانی، گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند و اختلاف را به 3 گل رساند تا کار رئال عملا تمام شده باشد. در نهایت مارسلو در دقیقه 44 یک ضربه پنالتی به نفع تیمش را به گل تبدیل کرد و یک گل را جبران کرد.


اما نیمه دوم با تعویض های متعدد همراه بود و همین موضوع باعث شد کیفیت بازی به شدت دچار افت شود. دو تیم با این تعویض ها قوای اصلی خود را بیرون کشیدند و بیشتر از مهره های جانشین استفاده کردند که البته این مهره ها در به ثمر رساندن گل و کسب نتیجه بهتر موفق ظاهر نشدند. بدین ترتیب پاری سن ژرمن در اولین دیدار خود در چمپیونزکاپ موفق شد 3-1 رئال مادرید را شکست داده و گام محکم و بلندی با امری بردارد.

دیدگاه‌ها