کد خبر : 1344661 | 07 مرداد 1395 ساعت 15:02 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسن‌زاده: کارت معافیت من به ناحق باطل شد

مهاجم صبای قم امیدوار است در بازگشت دوباره به لیگ برتر بتواند موفقیت‌هایش را تکرار کند.

حسن‌زاده: کارت معافیت من به ناحق باطل شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد حسن‌زاده در مورد بازگشت به صبای قم گفت: یک سال و نیم از صبا و لیگ برتر دور بودم اما با توجه به اینکه یک نیم‌فصل قرارداد داشتم دوباره برگشتم و تا پایان لیگ تمدید کردم. تمرینات خوبی طی روزهای اخیر داشتیم؛ از تمرینات گروهی دور بودم ولی کم کم کار می‌کنم تا به شرایط ایده‌آل برسم.


او ادامه داد: در شروع فصل نمی‌توان گفت وضعیت کدام تیم خوب یا بد است و باید چند هفته بگذرد اما خدا را شکر با حضور آقایان مرفاوی و الهامی در کادر فنی امیدوار هستیم نتایج خوبی بگیریم. من تازه به صبا اضافه شدم و امیدوارم هرچه زودتر با اعضای تیم هماهنگ شوم.


مهاجم صبا در خصوص دوران سربازی‌اش در فجر سپاسی ابراز کرد: در جریان باطل شدن کارت‌های معافیت سربازی حق من تضییع شد چون من برای گرفتن کارت نه به کسی رشوه دادم، نه جعل و تغلب کردم و نه دروغ گفتم اما در این بین سوخته شدم و شرایط سختی تجربه کردم. به دلیل زلزله شهرستان بم به من و بسیاری از همشهریانم کارت معافیت دادند و خیلی‌ها الان این کارت را دارند. امتیازی برای مردم بم قائل شدند ولی به یکباره کارت من باطل شد.


حسن‌زاده اضافه کرد: بخاطر این مسئله به ارگان‌های مختلفی مراجعه کردم اما هیچکس قبول نمی‌کرد که پس از آن مجبور شدم به فجرسپاسی بروم. خدا را شکر سال خوبی کنار مردم شیراز داشتم؛ حالا هم در بازگشت دوباره به لیگ برتر و صبا خوشحال هستم و انگیزه زیادی دارم هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برگردم.


او با اشاره به حضور دو تیم فوتبال بانوان از شهرستان بم در لیگ برتر گفت: خدا را شکر امسال یک تیم دیگر فوتبال بانوان بم به لیگ برتر رسید و شهرستان ما دو تیم دارد؛ خسته نباشید و تبریک فراوانی به اعضای هر دو تیم و بانوان بم می‌گویم و امیدوارم موفقیت‌هایشان ادامه‌دار باشد.

دیدگاه‌ها