کد خبر : 1344805 | 08 مرداد 1395 ساعت 14:10 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوری ازحاشیه ها اولویت فدراسیون اسکی است

رئیس فدراسیون اسکی با تاکید بر اینکه برای موفقیت اسکی باید از حواشی دوری کرد، گفت که دوری از حاشیه ها و فعالیت در فضای آرام اولویت اصلی فدراسیون اسکی است.

دوری ازحاشیه ها اولویت فدراسیون اسکی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، سید عبدی افتخاری که در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی به عنوان رئیس انتخاب شد، در حاشیه روز پایانی مسابقات جهانی اسکی روی چمن جوانان در پیست دیزین گفت: یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون اسکی، پاکسازی حواشی خواهد بود. وی افزود: سال های گذشته اسکی با حاشیه های زیادی همراه بوده که این مهم آسیب زیادی به این رشته وارد کرد. مهمترین برنامه فدراسیون پاکسازی حواشی خواهد بود تا در سایه آرامش برنامه ها اجرایی شود.

 

وی درباره رقابت های اسکی روی چمن جوانان جهان و میزبانی ایران، گفت: تلاش شد میزبانی رقابت های جهانی مناسب باشد و امیدوارم این اتفاق رخ داده باشد. سطح رقابت ها مناسب بود و بهترین های جوانان جهان در دیزین حضور داشتند. افتخاری عملکرد جوانان ایران را خوب دانست و بیان کرد: سال گذشته یک مدال طلا کسب کردیم و امسال یک مدال برنز. برگزار نشدن لیگ در سال گذشته در روند پیشرفت اسکی بازان تاثیرگذار بوده است. وی افزود: در همه دنیا عامل اصلی رشد رشته های ورزش ی برگزار ی منظم لیگ است و تلاش می کنیم لیگ پویایی راه اندازی کنیم. افتخاری با بیان این که هنوز رییس فدراسیون اسکی نیست، گفت: هر موقع مراسم تودیع و معارفه انجام سود آن موقع من رییس فدراسیون خواهم بود. باید از تلاش های سعادتمندی در اداره فدراسیون تا به امروز تشکر کنم.

دیدگاه‌ها