کد خبر : 1344963 | 09 مرداد 1395 ساعت 11:17 | 106.4K بازدید | 3 دیدگاه

بررسی کامل عملکرد فردی بازیکنان در هفته اول

لیگ امتیازی ورزش سه؛ زهیوی صدرنشین هفته اول

بازیکنان حاضر در تیم های لیگ برتری در هفته اول به میدان رفتند و کارشناسان و آنالیزورهای "ورزش سه"، پس از بررسی عملکرد این بازیکنان در طول بازی اول به امتیازدهی به آنها پرداختند.

لیگ امتیازی ورزش سه؛ زهیوی صدرنشین هفته اول

به گزارش "ورزش سه"، نکته قابل ذکر در این باره اینکه سیستم نمره دهی به بازیکنان از 20 امتیاز در نظر گرفته شده است، بازیکنانی که مدت زمان حضورشان نیز کم بوده است و از نظر کارشناسان فرصت کافی برای کسب امتیاز را نداشته اند در این لیست حضور ندارند.


با بررسی پرامتیازترین بازیکنان حاضر در هفته اول رقابت های لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید:


پرسپولیس؛ کمال و علیپور عصای دست برانکو


سرخ پوشان در اولین دیدار خود توانستند به پیروزی مهمی دست پیدا کنند، آنها سایپا را از پیش رو برداشتند تا محکم تر از فصل گذشته بازی های خود را آغاز کنند، کمال کامیابی نیا که علاوه بر گل سه امتیاز خود در میانه میدان جنگید یکی از دو بازیکنی است که بیشترین امتیاز را در هفته اول به دست آورده است، علاوه بر کمال، علی علیپور که این روزها تبدیل به امید اول برانکو شده است تلاش بی وقفه ای در خط حمله این تیم از خود نشان داد.


نمرات بازیکنان پرسپولیس از این قرار است:

 

1130071


سیاه جامگان؛ ناصری، خانزاده، کلانتری و دیگران


مشهدی ها نیز با نام سابق خود در رقابت های هفته اول شرکت کردند و توانستند به یک پیروزی شیرین دست پبدا کنند، آنها در این بازی ذوب آهن مدعی را از پیش رو برداشتند، محمد ناصری و محمد خانزاده، بدون شک مهمترین مهره هایی بودند که در حفظ این پیروزی تلاش ویژه ای کردند، آنها بارها در برابر حملات ذوبی ها مقاومت کردند، البته بازیکنان دیگری هم باعث به دست آمدن این برد شدند، بازیکنانی مانند ایوب کلانتری که دو پاس گل ارسال کرد و عباس عسگری که زننده یکی از دو گل این تیم بود.


نمرات بازیکنان سیاه جامگان از این قرار است:

 

1130138


ماشین سازی؛ بازگشت با پیام صادقیان


یاران خطیبی در اولین دیدار خود موفق شدند در اهواز به سه امتیاز شیرین دست پیدا کنند، آنها در حالی این سه امتیاز را به دست آوردند که از حریف خود عقب بودند، پیام صادقیان با دو پاس گل بدون شک یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود که با سامان نریمان جهان و هادی کاها توانستند نام خود را به عنوان بهترین های این تیم در بازی اول به ثبت برسانند.


نمرات بازیکنان ماشین سازی از این قرار است:

 

1130069


پدیده؛ سه امتیاز شیرین با یک گردان


شاگردان مهاجری هم همانند دیگر تیم مشهدی توانستند در اولین بازی در برابر یک تیم اصفهانی به پیروزی برسند، این برد در حالی برای آنها اتفاق افتاد که شهاب گردان در نیمه اول موفق به مهار یک پنالتی شد و همین موضوع کافی بود تا وی به عنوان بهترین بازیکن این بازی انتخاب شود، علاوه بر او رضا ناصحی، محمدحسین مرادمند، معین عباسیان، محسن یوسفی و کریم احمدی را می توان دیگر بازیکنان نمره بالای این بازی دانست.


نمرات بازیکنان پدیده از این قرار است:

 

1130070


نفت؛ مطهری، بوعذار و حمدی نژاد، پرچمداران دایی


نفتی ها در دیدار اول در حالی در برابر استقلالی ها به تساوی رسیدند که اگر کمی خوش شانس تر بودند می توانستند سه امتیاز بازی را از آن خود کنند، ارسلان مطهری که یک بار به تور و یک بار به تیر زد به همراه عباس بوعذار و وحید حمدی نژاد بیشترین امتیاز را از این دیدار به دست آوردند.


نمرات بازیکنان نفت تهران از این قرار است:

 

1130073


استقلال خوزستان؛ زهیوی، پیش به سوی آقای گلی


مدافع قهرمانی لیگ برتر در اولین دیدار در تبریز با تیم پرمهره تراکتورسازی روبرو شد، آنها که دو بار در این بازی تسلیم حریف شدند توانستند در نهایت با یک امتیاز شیرین، شمال را به سوی جنوب ترک کنند و در این میان رحیم زهیوی توانست یه مهاجم کارآمد را خود را نشان دهد و در کنار دیگر بازیکنان خوب روز اول، یکی از دو بازیکنی باشد که بیشترین امتیاز را در بین تمام بازیکنان بازی های هفته اول از آن خود کرده است.


نمرات بازیکنان استقلال خوزستان از این قرار است:

 

1130082


تراکتورسازی؛ امید امیر به فرزاد و لوسیانو


تراکتورسازان نیز در اولین دیدار خود در لیگ شانزدهم به یک تساوی دست یافتند، آنها این دیدار را آن قدر هجومی آغاز کردند که فوتبالی ها یک پیروزی پرگل را تصور می کردند اما پس از مدتی بازی به تساوی کشیده شد، فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینیو گل های این تیم را به ثمر رساندند تا به همراه کیانی، رفیعی، کرار و ابراهیمی پرامتیازترین بازیکنان بازی اول تبریزی ها به حساب بیایند.


نمرات بازیکنان تراکتورسازی از این قرار است:

 

1130083


استقلال تهران؛ یک امتیاز طلایی با جابر


آبی پوشان در بازی اول خود در لیگ شانزدهم در حد انتظار ظاهر نشدند آنها که از حضور هواداران و البته کاپیتان خود محروم بودند در این بازی تنها یک امتیاز به دست آوردند، جابر انصاری که یکی از زیباترین گل های هفته اول را به ثمر رساند بیشترین امتیاز را در بین سایر بازیکنان استقلال به دست آورد.


نمرات بازیکنان استقلال تهران از این قرار است:

 

1130077


گسترش فولاد؛ همه بازیکنان در یک سطح


یاران کمالوند در دیدار اول نتوانستند در خانه به برتری برسند، نکته جالب درباره آنها اینکه تقریبا اغلب بازیکنان این تیم در یک سطح به بازی پرداختند و اختلاف فاحشی بین بازیکنان این تیم وجود نداشت و باتیستا، اسدی، حمیدی، ابراهیم زاده، نقی زاده و درویشی را می توان بهترین بازیکنان این تیم در بازی اول دانست.


نمرات بازیکنان گسترش فولاد از این قرار است:

 

1130079


پیکان؛ رحمان احمدی به یاد دوران تیم ملی


خودروسازان هم در اولین بازی خود توانستند امتیاز مهمی را از تبریز کسب کنند، آنها در این دیدار با تیم پرستاره گسترش روبرو شدند اما یاران جلالی در این دیدار علاوه بر حفظ دروازه خود گوشه چشمی هم به دروازه حریف داشتند، اما یکی از مهمترین بازیکنانی که در این بازی توانست در حد نام خود ظاهر شود بدون شک رحمان احمدی بود که توانست بیشترین نمره را در بین بازیکنان تیم خود به دست بیاورد.


نمرات بازیکنان پیکان از این قرار است:

 

1130075


صبای قم؛ سرخابی سابق مرد اول قمی ها


صبا پس از حواشی فراوانی که گریبانگیرش شده بود بالاخره بازی هلی خود را آغاز کرد و در اولین گام نتوانست به نتیجه بهتر از تساوی بدون گل در خانه دست پیدا کند، قاسم دهنوی در بازی بی سر و صدای صبا را می توان پرامتیاز ترین بازیکن این تیم نامید.


نمرات بازیکنان صبا از این قرار است:

 

1130081


صنعت نفت؛ کسب امتیاز در لیگ برتر با جوانان


نفتی های آبادان پس از سال ها توانستند به لیگ برتر برسند و در اولین دیدار خود نیز در قم به میدان رفتند، دیداری که در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت و آبادانی ها اولین امتیاز خود را پس از سال ها در لیگ برتر دشت کردند، جوانان دست نشان در این بازی تقریبا همسان ظاهر شدند اما در این میان بازیکنانی نظیر فرجی، نیک نفس، نصاری و جهانی امتیاز بیشتری نسیت به سایرین کسب کردند.


نمرات بازیکنان صنعت نفت از این قرار است:

 

1130084


سایپا؛ مهدی ترابی مرد اول فرکی


نارنجی پوشان اما در اولین بازی نتوانستند در برابر پرسپولیسی ها به توفیق برسند، آنها در این دیدار با یک گل شکست خوردند، اما در این میان عملکرد دو بازیکن این تیم باعث نمره بیشتر برای آنها نسبت به سایرین شد، مهدی ترابی و امید خالدی دو سایپایی هستند که در این بازی بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دادند.


نمرات بازیکنان سایپا از این قرار است:

 

1130072


سپاهان؛ ناکامی در اصفهان


سپاهانی ها در اولین بازی خود نتوانستند به برتری برسند، نکته دیگر درباره این تیم تیم اینکه بازیکنان مهم حاضر در این تیم نیز نتوانستند در حد نام خود ظاهر شوند و در این میان میلاد سرلک در این بازی توانست بیشترین امتیاز را کسب کند.


نمرات بازیکنان سپاهان از این قرار است:

 

1130074


ذوب آهن؛ شکست در مشهد بدون بازیکن شاخص


یاران گل محمدی در این بازی نتوانستند در حد نام خود ظاهر شوند، البته آنها حملات زیادی روی دروازه حریف تدارک دیدند اما نتوانستند به توفیقی برسند و در نهایت بازی را با اختلاف یک گل از دست دادند، نژادمهدی و مهرداد قنبری در فاز دفاعی و تبریزی و احسان پهلوان در فاز هجومی توانستند بیشترین نمره را در بین بازیکنان ذوب آهن به دست بیاورند.


نمرات بازیکنان ذوب آهن از این قرار است:

 

1130076


فولاد خوزستان؛ ناکامی در خانه


فولادی ها به همراه سرمربی جدید خود، نعیم سعداوی نتوانستند در دیدار اول موفقیتی به دست بیاورند و در نهایت تسلیم مهمان خود شدند تا اولین دیدار را با ناکامی به پایان برسند، اکبر ایمانی یکی از بازیکنان خوب فولادی ها در این دیدار بود که علی رغم از دست دادن یک پنالتی به همراه عبداله ناصری بیشترین نمره را در بین بازیکنان سرخ پوش به دست بیاورد.


نمرات بازیکنان فولاد خوزستان از این قرار است:

 

1130078

 

دیدگاه‌ها