کد خبر : 1345047 | 09 مرداد 1395 ساعت 15:21 | 34.7K بازدید | 1 دیدگاه

تنش بین فیگو و استویچکف دریک برنامه تلویزیونی

لوئیس فیگو و هریستو استویچکوف که زمانی در بارسلونا هم تیمی بودند روز گذشته در جریان یک برنامه تلویزیونی برای ثانیه هایی با یکدیگر به تنش برخورد کردند.

تنش بین فیگو و استویچکف دریک برنامه تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه"، استویچکوف، ستاره جنجالی دهه 90 بارسلونا به زبان تندش معروف است. او معمولا فرصت طعنه زدن به رئال مادرید در شبکه های اجتماعی را از دست نمی دهد و به همین دلیل شخصیتی منفور در میان رئالی ها محسوب می شود. لوئیس فیگو نیز که دو فصل با استویچکوف در بارسا هم تیمی بود، با انتقال جنجالی اش به رئال در سال 2000، شخصیتی منفور در میان بارسایی ها است.

 

1036896

 

این دو به عنوان میهمان در یک برنامه تلویزیونی حضور داشتند که استویچکوف سوالی حاشیه ای از فیگو مطرح کرد و از او پرسید که وقتی به بارسلونا می رود، هنوز به او توهین می شود؟ فیگو با نیشخند پاسخ داد خیر مگر اینکه تو به من توهین کنی. استویچکوف هم بلافاصله پاسخ داد که بله، من اگر تو را در بارسلونا ببینم به تو ناسزا خواهم گفت.

 

فیگو در این برنامه از مورینیو به عنوان بهترین مربی دنیا یاد کرد اما حاضر نشد از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ پرتغال نام ببرد. به عقیده او، "اوزه بیو"، ستاره بی تکرار فوتبال پرتغال است.

 

دیدگاه‌ها