کد خبر : 1345561 | 11 مرداد 1395 ساعت 11:32 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

هواداران استقلال به منصوریان زمان بدهند

عنایتی: روزی همه رکوردهایم شکسته می‌شود

کاپیتان تیم صبای قم اعتقاد دارد به رکوردهایی که به دست می آورد، توجه نمی کند.

عنایتی: روزی همه رکوردهایم شکسته می‌شود

رضا عنایتی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل پیکان، گلزنی در 40 سالگی، آینده صبا، شرایط استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


تساوی عادلانه بود


بازی بدی مقابل تیم پیکان انجام ندادیم. هر دو تیم شرایط تقریبا یکسانی داشتند و فکر می کنم عادلانه ترین نتیجه برای این مسابقه تساوی بود. چیزی که مشخص است تیم صبا نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشته و قطعا در بازی سوم نسبت به این بازی بهتر می شویم.


دیر شروع کردیم


تیم ما 12 روز مانده بود به شروع لیگ کارش را آغاز کرد. دیر تشکیل شدن باعث شد اردوی فشرده ای را برگزار کنیم و با شرایط خوبی به لیگ برتر وارد نشویم. با این حال آرام آرام شرایط مان بهتر می شود و می توانیم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.


دنبال رکورد نیستم


خداراشکر می کنم که باز هم به رکوردهایم اضافه شد.  اینکه اولین بازیکن فوتبال ایران هستم که در 40 سالگی گل زده ام، باعث افتخارم است. با این حال من هیچ توجهی به رکوردها ندارم و تمام تلاشم برای این است که برای تیمم مثمرثمر باشم. به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم و خوشحالم که دیروز هم سهمی در این تساوی داشتم.


رکوردهایم شکسته می شود


شک نکنید روزی رکوردهایم شکسته می شوند. در تمام دنیا اینطور بوده که هیچ رکوردی پابرجا نمانده است و برای من نیز اینطور است. دیر و زود دارد اما قطعا در آینده روزی یک نفر می آید و رکوردهای مرا می شکند.


بلند پرواز نیستیم


هدف تیم صبا در این فصل از رقابت های لیگ برتر بقا است. بلند پرواز نیستیم و سعی می کنیم شرایط خوبی را تجربه کنیم. باید در آینده احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.


هواداران استقلال صبور باشند


انتقادهایی که از تیم استقلال می شود، طبیعی است. به هر حال هوادار استقلال تحت هر شرایطی دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. با این وجود من از هواداران استقلال می خواهم صبور باشند و حمایت کنند تا تیم به نتیجه برسد. در چنین شرایطی عجولانه نباید تصمیم گرفت. استقلال بازیکنان جدید زیادی را جذب کرده و نیاز به زمان است تا هماهنگی حاصل شوند. هواداران صبور باشند تا کادرفنی بتواند تاکتیک خود را با آرامش حکم فرما کند.

دیدگاه‌ها