کد خبر : 1345586 | 11 مرداد 1395 ساعت 12:34 | 84.7K بازدید | 0 دیدگاه

آندو و حاج صفی رکورد حدادی فر را شکستند

گران ترین بازیکن لیگ برتر کیست؟!

سازمان لیگ برتر با ثبت قرارداد کاپیتان تیم ملی و باشگاه ماشین سازی این بازیکن را در حال حاضر گران ترین بازیکن لیگ شانزدهم معرفی کرد.

گران ترین بازیکن لیگ برتر کیست؟!

به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان به عنوان یکی از پرسرو صداترین خریدهای تیم تازه صعود کرده ماشین سازی به لیگ برتر صبح امروز قراردادش را در سازمان لیگ برتر به ثبت رساند تا به عنوان گران ترین بازیکن حال حاضر فوتبال باشگاهی معرفی شود.این بازیکن در هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته بود تیمش را مقابل فولاد خوزستان همراهی کند ولی با صدور کارت بازی امروز در دیدار با گسترش فولاد در دربی حساس تبریز مشکلی برای بازی نخواهد داشت.


میزان قرارداد آندرانیک تیموریان یک میلیارد و 500 میلیون تومان و به مدت یک سال اعلام شده  تا به این ترتیب بالاتر از ادینیو و حدادی فر گران ترین بازیکن لیگ ایران لقب بگیرد. البته این برای اولین بار نیست که آندو سنگین ترین قرارداد مالی لیگ برتر را امضا می کند چون در استقلال هم همواره بالاترین قرارداد مالی را می بست.


البته معرفی آندو به عنوان گران ترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران در حالی انجام شد که احسان حاج صفی خرید پر سرو صدا و جدید سپاهان هنوز قراردادش را ثبت نکرده تا مشخص شود مبلغ این بازیکن چه میزان است.گرچه مجله معتبر کیکر آلمان ادعا کرد این بازیکن با قراردادی به ارزش 450 هزار دلار(معادل یک میلیارد و ششصد میلیون تومان) به سپاهان بازگشته است که بنا به شنیده ها قرارداد او آپشن های زیادی دارد که رقم قراردادش را تا 1.8 میلیارد تومان هم می رساند.

 

1130605


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید با ثبت رسمی قرارداد حاج صفی و سپاهان در سازمان لیگ برتر کدام بازیکن رکورد قرارداد مالی حدادی فر را شکسته و گران ترین لقب می گیرد؟ آندو با 1.5 میلیارد یا حاج صفی با قراردادی بالاتر برای لیگ شانزدهم.

دیدگاه‌ها