کد خبر : 1346283 | 13 مرداد 1395 ساعت 16:14 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیوسالار: تاکتیک پیکان بِکِش زیرش بود

مدافع صبای قم عملکردشان در دو بازی اخیر را امیدوار کننده می‌داند.

دیوسالار: تاکتیک پیکان بِکِش زیرش بود

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا دیوسالار با اشاره به شرایط صبا گفت: هر چند تمرینات را دیر شروع کردیم ولی خوشبختانه وضعیت تیم خوب است؛ هنوز بازیکنان هماهنگ نیستند ولی با این حال عملکرد ایده‌آلی در دو بازی اخیر داشتیم و مطمئنا به مرور زمان این مسئله بهبود پیدا می‌کند و اوضاع بهتر می‌شود.


او ادامه داد: می‌توانستیم صنعت نفت و پیکان را ببریم ولی با شرایط تیممان، مساوی هم بد نبود و تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده به ویژه بعد از تعطیلات نمایش بهتری داشته باشیم.


مدافع صبا در خصوص اظهارات پیکانی‌ها مبنی بر اینکه می‌توانستند با اختلاف گل پیروز شوند، ابراز کرد: هرکس بازی ما و پیکان را دیده باشد متوجه می‌شود آنها غیر از کشیدن زیر توپ کار خاصی انجام ندادند؛ درست است موقعیت ایجاد می‌کردند ولی مثل ما کار تاکتیکی نداشتند و چند پاس به هم ندادند؛ پیکان نیمه دوم صادقی را جلو آورد و مغانلو را به خط حمله اضافه کرد تا زیر توپ بکشند و روی توپ بلند به نتیجه برسند.


دیوسالار اضافه کرد: 15-10 دقیقه اول بازی با پیکان دست ما بود و حتی به تیرک آنها هم زدیم که اگر توپ و میدان را نگه می‌داشتیم، می‌توانستیم به گل هم برسیم ولی بازی از دستمان در رفت و آنگونه شد؛ با اینکه پیکان تمریناتش را زود شروع کرده بود اما نمایش خوبی برابر این تیم ارائه دادیم و قطعا در آینده بهتر می‌شویم.


او در مورد اینکه صبا با وضعیتی که دارد شاید جزء تیم‌های پایین جدول قرار گیرد، عنوان کرد: اصلا این حرف را قبول ندارم؛ با کمک کادر فنی و بازیکنان با تجربه‌ای که در تیم هستند، شرایط بهتر می‌شود. تمرینات و اردویی که بعد از هفته چهارم داریم مطمئنا وضعیت تیم را بهتر می‌کند؛ صبا همواره جزء تیم‌های خوب ایران بوده و در گذشته نیز با وجود اینکه تمریناتش را دیر شروع کرد نتایج خوبی گرفت.


مدافع صبا در مورد بازی روز شنبه با ماشین سازی گفت: مسابقه سختی داریم؛ آنها تیم خوبی هستند ولی باید بجنگیم و بیشتر از دو هفته اخیر تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم؛ با توجه به امتیاز میزبانی می‌توانیم ماشین سازی را شکست دهیم و به نخستین برد برسیم.

دیدگاه‌ها