کد خبر : 1346433 | 14 مرداد 1395 ساعت 05:50 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی سخت رئال مقابل بایرن

رئال مادرید موفق شد با تک گل دانیلو،‌ بایرن مونیخ را در دیدار دوستانه پیش فصل شکست دهد.

پیروزی سخت رئال مقابل بایرن

به گزارش "ورزش سه"،‌ کارلو آنچلوتی با تیم جدیدش مقابل تیم سابقش قرار می‌گرفت و بیشتر توجهات به همین موضوع بود. با این حال آنچلوتی نتوانست مانع شکست تیمش مقابل رئال شود و در نهایت 1-0 شکست خورد.


بایرن نیمه اول را بهتر از حریف آغاز کرد و به خوبی توانست تا دقایق پایانی آن را کنترل کند و موقعیت‌هایی نیز در طول نیمه ایجاد کرد ولی راه به جایی نبرد. در دقیقه 25 دیوید آلابا یک ضربه ی ایستگاهی بسیار خطرناک زد که توپ با فاصله بسیار کم به بیرون رفت. در ادامه کیکو کاسیا نیز چندین بار دروازه تیمش را نجات داد تا بازی در نیمه اول با همان نتیجه 0-0 به پایان برسد.

 

1131397

 


نیمه دوم را ئال بهتر آغاز کرد و این مادریدی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و شروع به موقعیت سازی کردند. یک ضربه ایسکو به تیرک دروازه خورد و رئالی ها باز هم موقعیت‌های خوبی داشتند که گلزنی کنند ولی در نهایت این دانیلو بود که کار را تمام کرد. او با یک حرکت رو به عرض و یک ضربه ی بسیار زیبا از بین دو مدافع حریف، دروازه بایرن مونیخ را باز کرد و تیمش را به پیروزی رساند. در ادامه دیاز می‌توانست یک گل دیگر برای رئال به ثمر برساند ولی موقعیتش را از دست داد.

دیدگاه‌ها